d vitamin

fru gravdal

Elsker forumet
Hvor lenge skal man gi dråpene.. frem til de er store eller slutter man med de etterhvert eller?? er helt grønn der jeg...

Aner ikke, men her blir det vel til hun er stor nok til å ta tran uten å gulpe det utover... [8D] (droppet tran for jeg orker ikke tranlukt på alle klær! Og jeg jobber med omega-3 i hverdagen til og med...)

Har smakt på disse dråpene, de smaker jo ingenting! Så hvorfor skjærer hun da grimasjer når hun får de? [8|] [:D] sikkert fordi det ikke er melk, he he.

tror nok det er bare og fortsette med altså ;)
Tran er jo noe man kan ta hele livet, så hvorfor ikke dråpenen??

De skjærer grimaser frodi det er kaldt, de liker ikke noe som er kaldt!!

Når det gjelder tran, om dere varmer tranen opp så gukper de ikke, og de synes det er godt[8|]

Mario skal ha multivitamin, tran og jern hver dag han. I førsten var det et sant mareritt, til vi lærte oss at når det er samme temp som melka, da er det nam, nam[:-]

Takk for svar jenter.. her går foresten alt ned, varmt som kaldt, skje eller flaske eller pupp spiller ingen rolle.. snille lille jenta vår.

Og da lærte jeg at den flasken skal oppbevares kaldt... [8D] har hatt den i sofaen sammen med meg jeg [8|] sammen med alt det andre stesjet jeg trenger, he he.

ORIGINAL: Tweak

Og da lærte jeg at den flasken skal oppbevares kaldt... [8D] har hatt den i sofaen sammen med meg jeg [8|] sammen med alt det andre stesjet jeg trenger, he he.

både den og miniformen skal oppbevares i kjøleskap ;)

Back
Topp