D-vit VS. Tran

Hva gir du babyen?

• D-vitamindråper

Votes: 7 77,8%
  • Tran

Votes: 2 22,2%
  • Ingen av delene

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    9

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Hva gir du til babyen din? Jeg ga i starten tran, men gikk over til d vitamin dråper da jeg noen ganger glemte å gi tran og at det ble mye kliss med det. Men er d-vitamin dråper like bra?

Jeg gir tran. Glemmer det innimellom, har ikke vært så grisete hittil.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg gir d vitamin. Syns og det var klin med tran. Men bebis har begynt å elske å suge på skjea så tenkte kanskje å prøve tran igjen. Man gir tilegget pågrunn av d vitamin. Men tran inneholder omega 3 og. Så på en måte så blir den "bedre". Men som sagt man gir jo pga D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi gir sanasol og jern med Easytran. Han sutter det i seg selv om hahn ikke liker det noe særlig

Dvitamin. Jeg spyr av tran, takler ikke å ha tranlukt i hele huset ;) mini syns ikke noe om tran heller.. Æsj! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tran her! Ikke det morsomste han vet, men det går ned. Gir han 1,5ml på morgenen og 1ml på kvelden. Lettere når han ikke får alt på en gang!

Her går det i d-dråper, orker ikke styre med tran når han gulper så mye.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi gir D - vitamin dråper. Heler ikke tran lukta ;)

♡Maren 03.04.07 Henriette 12.01.14♡
☆taster fra telefon☆

D-vitamindråper. Ho reagerte ikkje so voldsomt på tranen men ho er inne i ein gulpeperiode no, og eg orker ikkje tanken på tran på alle dei fine kleda hennes :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tran, 2 ml morgen og 1,5 ml kveld. Holder på å øke mengden for ved 6 mnd skal hun ha 5 ml. Gir med EasyTran. Blir litt søl og lukt, men siden hjernen har godt av omegaen så fortsetter jeg :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

D-vitamindråper. Ho reagerte ikkje so voldsomt på tranen men ho er inne i ein gulpeperiode no, og eg orker ikkje tanken på tran på alle dei fine kleda hennes :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Var sånn her og, mye gulping så var ikke noe særlig med tranen

Får Dvit nå pga søl, men går over til tran så snart han har skjønt det med skje og svelging etc :)

Høres smart ut. Jeg har lyst til at hun skal vokse opp med at det er naturlig å få en skje med tran om dsgen.

Gir tran. Ser ut så han liker det å :) Gir på kvelden før han legger seg. Han gulper sånn på dagtid så da fant jeg ut at det beste var å gi det før han legger seg, da lukter ikke det :)

Jeg har glemt å gi i noen dager nå :( hvorfor er jeg så slapp plutselig?

Jeg har glemt å gi i noen dager nå :( hvorfor er jeg så slapp plutselig?

Vi glemmer en dag eller to vi også.. Tror det går fint :) jeg liker ikke å sammenligne med gamledager, men noen ganger tenker jeg at det er rart at de overlevde ;) men jeg vet at mye har blitt bedre og alt det der.. ;)

Vi glemmer en dag eller to vi også.. Tror det går fint :) jeg liker ikke å sammenligne med gamledager, men noen ganger tenker jeg at det er rart at de overlevde ;) men jeg vet at mye har blitt bedre og alt det der.. ;)

Ja hehe :)

Back
Topp