D-vit dråper / tran ?

85modell

Glad i forumet
Er dere begynt med dette? Hva gir dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gir d-dråper. Synes det er enklest. Prøvde tran først, men synes det bare ble grisete.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

D-dråper her også.

D-dråper pga gulping.

Kid eskimo olje. Smaker mye bedre enn tran også inneholder dem omega 3 og 6 som jeg vil at begge guttene skal få.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, sluker tran, såfremt den er romtemperert :) er litt styr med å ikke grise da. Har kasta et par gulpekluter pga fiskelukt som ikke forsvant i vask.

Tenker å prøve tran fra seks måneder ca. Da kan hun forhåpentligvis sitte selv og så kan hun få det med skje før grøt. Sånn sprøyte likte hun ikke, virket som hun fikk det i vrangstrupen. Det er jo ikke noe godt å få noe i halsen når man ligger.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøvde tran, hele huset lukta råtten fisk pga søling og lillegutt fikk så vondt i magen, så har gått over til d-dråper :)

Det kan du jo bare hive i maskinen.

Jeg har grisa litt tran på noen gulpekluter. Hele kluten lukta fiskeslo etter to runder på 60 grader! Jeg prøver å være veldig nøye iallefall. Bruker en klut med myye lavendelolje på til å vaske rundt munnen underveis, da forsvinner som regel lukta og griset fra ungen iallefall.

Er du ikke redd for å få tranlukt på setet? Her rant halvparten ut igjen...
Har gått veldig bra, ho slurper i seg det meste ho får tak i :) Har en sånn gulpesmekke på ho, så det fanger opp det som evt faller utenfor. Gir det ofte mens ho bare har på bleia, så går vi rett i dusjen etterpå :)

Back
Topp