London er byen i mitthjerte og England landet i mitt sinn...[;)][:D]
Vel,jeg elsker livsstilen og alt det der. London har en spesiell atmosfære som man bare må føle for å forstå.
Kjenner ingen jeg som har vert der og ikke blitt forelsket i byen!
Absolutt vært et besøk.
Men der er jo mange andre stede i England også da som er spesielle.
Manchester er også en fantastisk by, reiser faktisk heller dit på shopping enn til London. Der har man Trafford senteret og det tror duikke før du får se det! Helt utrolig kjøpesenter ass.Ellers så har man jo Blackpool, som faktisk egentlig er en stor tivoli-by!Alt dreier seg om tivoli.Det eneste jeg har å si om England, det er at de mangler badestrender, har ennå ikke funnet en fin strand å bade på.Men ellers så kunne jge nok snakket i timesvis om dette landet....HELT UTROLIG FLOTT!!!!!
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: mayb31
London er byen i mitthjerte og England landet i mitt sinn...[;)][:D]
Godt å høre at vi er flere anglofile her på bv.... jeg er også en!! Har vel egentlig sansen for storbritannia i det hele tatt - har hittil besøkt england, skotland (m/shetland) og irland, og elsker det!! Vant jo tur til london forrige helg (bare reise, men det er da bedre enn ikke noe), så det blir nok en tur dit i sommer...[:D]
Luckey you, jeg har ikke vert der borte på snart 3 år faktis...obs...sååå lenge siden.
Savner det supermasse. Kjenner jeg får vond i magen når jeg tenker på det.
Jeg bodde der borte i ca 1 år, åsså har jo det vært en god del ferier og lang weekener da.
Så at det skulle åpne nytt billig hotel Picadilly så da blir det jo billigere å bo i London ivertfall. Det er bare så sør*# at det skal være så dyrt å reise dit herfra.