D KLØR!!!!!!!!!!!!!!!!

Frk_superglad85

Glad i forumet
Heill seriøst t å bli tøven nu... D Klør så innoti f.... gaad andre som har d sånn ?????

ja, ok.... VEL, om jeg hadde vist hva du faktisk ville frem til så kunne jeg gitt deg en klø pinne som trøst....

d klør på ryggen, magen og overalt egentlig... uansett kor mykje æ klør "tbake" så klør d bære enda meir... [8|] bedre førrklaring ?? [8D] hehe mn tar imot kløpinnen m stor takk ja... [:D]

åååååååhhhh, ja du er besatt du oxo ja... da er vi TO!!!!! I know, det kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør...
det er faktisk synd på oss...

men noe som faktisk hjelper meg er aloe vera gel, jeg er selger av aloe vera produkter så er KJEMPE glad jeg har det stående i skapet nå... 
Men prøv det... kan hende det hjelper

[:)]

gud d e så fælt...[:@] gubben klør mæ på ryggen nestn t blods jo... mn takk førr tipse ska så prøve d ja [:D][:D] prøve d meste ska æ sei dæ som kan hjelpe [:)]

Det kan også være så enkelt som at huden strekker seg da klør det.. hadde dette med 1.mann spesielt denne gangen har jeg sluppet det en del

Jepp, leggene, magen og ryggen...hatt det slik i maaange uker nå...[&:][:@][:'(]

Er nok svangerskapskløe... Hadde det med førstemann og det er IKKE noe gøy... Men da fikk jeg det helt i slutten av svangerskapet...

jvis man har ekstrem svangerskapskløe, er det llegemidler å få for det, som hvertfall demper det litt.
Ta kontakt med lege

ORIGINAL: Diddij

Jepp, leggene, magen og ryggen...hatt det slik i maaange uker nå...[&:][:@][:'(]

sign!!!!! [&:][:@]

Det trenger ikke å være svangerskapskløe, men huden blir mer sensitiv i graviditeten! Jeg husker jeg klødde som en gal sist og fikk som råd av min JM og bytte ut vaskemiddel, såper, kremer osv til noe som var veldig mildt! Vaskemiddel spesielt greit og bytte til noe som er allergivennlig!

Håper det kan hjelpe dere alle som klør!

jeg klør på legger, mage og hender [8D]
leggene er værst [&:]

men for meg hjelper det å smøre med fuktighetskrem [:)]

Back
Topp