d ER DET GJORT:)

håper85

Elsker forumet
Da er det gjort... blei inseminert idag.. Har hatt så vondt etterpå at jeg har kasta opp og liggi og skelvi på sofaen, men nå har det roa seg betraktelig... Det var ubehagelig idag også da de fant en trang mormunn og måtte rette ut livmorhalsen, men det gikk fort og alt gikk bra.. Da er det bare å krysse det som krysses kan og testdagen er 22 desember:)

Ikke meningen å skremme noen asså.. hadde ikke vondt etterpå sist, og grunnen til at jeg syns det er så vondt kommer av at det er for trangt der så de må presse katereret opp.... 

Huff så ubehagelig. Husker jeg syntes det gjorde vondt med første AIH siden de ikke visst hvordan jeg så ut innvendig, men ikke så ille som du har det nå.

Lykke til med 'ruginga', håper på positiv test om 14 dager[:D]

Ja må det :)
Det er så absolutt verdt det... Eller jeg sa når det sto på at detta er siste gang, men når jeg klarte å legge meg ned å slappe av når jeg kom hjem så roa det seg..
Ja håper på tidenes julegave vi nå:)

ORIGINAL: ElinR

uff d høres ikke behagelig ut!! krysser alt som krysses kan for pos test om 2 uker[:D][:D][:D][:D]

sign denne

Uffda, håper du føler deg bedre nå da[;)]var det AIH du hadde??

ORIGINAL: håper85

Ikke meningen å skremme noen asså.. hadde ikke vondt etterpå sist, og grunnen til at jeg syns det er så vondt kommer av at det er for trangt der så de må presse katereret opp.... 

Jeg hvet hva du snakker om, fikk selv blokka ut under narkose selv, samtidig som de tok en titt i livmoren om den var som den skulle og det var den. Dette ble gjort før jeg startet med IVF. Jeg hadde en IUI (AIH) i ventetiden min den gangen var det laaaang ventetid 6-8 mnd.
Hadde selv en mislykka inseminasjon, fikk ikke inn kateteret skikelig , første inseminasjon, inseminerte også dagen etter men da tror jeg det rett og slett var for sendt.

ORIGINAL: siwro

Uffda, håper du føler deg bedre nå da[;)]var det AIH du hadde??

Hei ja har hatt AIH eller FSP som de kaller det... Har det mye bedre idag... :)

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til som ruger[:D]
Tåler litt smerte, når en må[:D]

Ja det er rart at man orker det flere ganger, men det er så ønska så tenker ikke på det på den måten at det er sååå vondt... Gjør det igjen hvis jeg må... Er så absolutt verdt de smertene hvis alt går som det skal....

LYkke til, håper det var dette som skulle til[:D][:D]

bra at du føler deg bedre[;)][;)]lykke til med testinga[;)][;)]

Masse masse lykke til! Jeg syntes også det var overraskende vondt, men ble fortalt at jeg hadde en "lei knekk" på livmorhalsen som kateteret stanget i[&:] Hadde moderate tr smerter en times tid etter hver gang. Krysser fingrene for verdens beste julegave[:)]

Back
Topp