:D:D:D

YES:D:D:D jeg er så glad jeg ikke er plaget med noe voldsom kvalme ennå :D

jeg kommer til å le HØYT hvis du kommer med en tråd som omhandler noe som helst om at du er kvalm eller mista matlysten din! :P

Min mann hadde forresten med seg steinovsbakt baguett med brie, bacon og honningglaserte nøtter hjem i går. Arti og sitte og se han spise.... :mad: min favoritt :mad:

Min mann hadde forresten med seg steinovsbakt baguett med brie, bacon og honningglaserte nøtter hjem i går. Arti og sitte og se han spise.... :mad: min favoritt :mad:

Det er jo såå ondt!!! :-O
Og det hørtes foresten skikkelig godt ut!

Sent from my iPad using BV Forum

Asj, spyr me tanken på sylte agurk og oliven :( Asj .. Hehe ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo såå ondt!!! :-O
Og det hørtes foresten skikkelig godt ut!

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, ikke sant! :mad:
Han hadde med til meg også da, men huska ikke at jeg ikke kunne spise det....så det var jo egentlig i beste tanke.

YES:D:D:D jeg er så glad jeg ikke er plaget med noe voldsom kvalme ennå :D

Haha, huska du å banke i bordet nå?
Jeg sa det samme forrige uke, og *BAM* denne uka er jeg skikkelig kvalm. Har ennå ikke spydd, men forventer det any day now. Ikke kult. Jeg banka heller ikke i bordet da jeg sa at jeg var så frisk og rask i forrige uke....:dance008

å da er du heldig. jeg klarer ikke å få meg stort. jeg klarer ikke å spise brød. det bare går rett opp igjen. brekker meg av melk- men hvis jeg har i oboy :_rr så funker det. klarer ikke knekkebrød. og ikke godis som har noe som helst søtt i seg.
Gjende kjeks og Cola da. men kjenner jeg får brekning av colan å nå... den lager brekning langt bak i kjeven.... :eek:

Hadde samme som deg med brød... her er det yougurt og prøvd meg på polarbrød..funker til nå ;)

Oliven her :D Kunne ønske jeg kunne spise den med fetaost men..

Ik for og skremme deg men ik spis for mye oliven/oliven olje. Noen typer mat gjor blod varm og d er ik gunstig med for varmt blo ialle fall starten av graviditet. Kvinner I eks pakistan spisser masse mandler noen typer gronnsaker, dadler etc om de er blitt gravide og ik onsker barn.j selv maa vere forsiktig naar j tror j er gravid for ik og risikere og miste.

Back
Topp