YES jeg er så glad jeg ikke er plaget med noe voldsom kvalme ennå
jeg kommer til å le HØYT hvis du kommer med en tråd som omhandler noe som helst om at du er kvalm eller mista matlysten din!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uhuuu, jeg som nettopp har fått dilla på fetaost!!Står at man skal være forsiktig med myke oster selvom de er pasteurisert
Elsker det jeg også.. Ost og spekemat er egentlig det som er verst for meg å skulle kutte ut. Skal ha deeeet festmåltidet med spekemat og ost om 8 mndUhuuu, jeg som nettopp har fått dilla på fetaost!!
haha om jeg henger over do de nærmeste dagene skal jeg tenke på deg XDjeg kommer til å le HØYT hvis du kommer med en tråd som omhandler noe som helst om at du er kvalm eller mista matlysten din!
haha om jeg henger over do de nærmeste dagene skal jeg tenke på deg XD
Med leverposteijeg henger over dassen hver dag, og nå kommer jeg til å tenke på den jævla sykteagurken din!
Min mann hadde forresten med seg steinovsbakt baguett med brie, bacon og honningglaserte nøtter hjem i går. Arti og sitte og se han spise.... min favoritt
Ja, ikke sant!Det er jo såå ondt!!! :-O
Og det hørtes foresten skikkelig godt ut!
Sent from my iPad using BV Forum
å da er du heldig. jeg klarer ikke å få meg stort. jeg klarer ikke å spise brød. det bare går rett opp igjen. brekker meg av melk- men hvis jeg har i oboy så funker det. klarer ikke knekkebrød. og ikke godis som har noe som helst søtt i seg.
Gjende kjeks og Cola da. men kjenner jeg får brekning av colan å nå... den lager brekning langt bak i kjeven....
Oliven her Kunne ønske jeg kunne spise den med fetaost men..
Rødbetter!!! Nam nam!!!SYLTEAGURK