:D :D :D :D

Destiny85

Forumet er livet
Jeg har så godt av den snøøøen!
Kjenner jeg gleder meg masse masse til ting fremover[:D]

Klementiner og julebrus skal nytes, julekort skal scrappes, leilighet skal vaskes og ryddes, ultralyd, juleforberedelser, vår første jul i eget hjem, sortering av babyutstyr, prøve å gjøre "babykroken" på rommet vårt litt trivelig etterhvert, mage som vokser og baby som sparker! Enn at jeg er mamma til 2 når våren kommer

HERLIG!

Åh, så bra!![:)] Har det på samme måten, fikk veldig lyst på hansa julebrus da jeg var på butikken i sted, men må vente til 1. desember! Masse å glede seg til fremover! Ikke minst juleforberedelser i bhg[:)]

Kjempedeilig å ha så mye å glede seg til, blir litt lettere i kropp og sjel også![:)]

Åh, så bra!! [:D][:D]

Akkurat nå har jeg lagt snøen for hat jeg... blir jo sykt trøblete for meg uten lappen å få kidsa opp i barnehagen, i morgen må jeg tvinge dem opp kl 6 bare sånn at vi rekker oss opp i bhg før jeg skal på jobb kl 10... jess da... hurra for kong vinter!

ORIGINAL: Skrållan

Akkurat nå har jeg lagt snøen for hat jeg... blir jo sykt trøblete for meg uten lappen å få kidsa opp i barnehagen, i morgen må jeg tvinge dem opp kl 6 bare sånn at vi rekker oss opp i bhg før jeg skal på jobb kl 10... jess da... hurra for kong vinter!

Er ikke vinteren sin skyld at du ikke har tatt lappen da[8D]
Må du fooorte deg[:)]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Skrållan

Er ikke vinteren sin skyld at du ikke har tatt lappen da[8D]
Må du fooorte deg[:)]

Må jo drite penger for å forte seg! [8D][:D][&o]

Så bra!!
Gleder meg masse til alt jeg også [:D]

Back
Topp