:D:D:D:D:D:D:D:D*link*

SeptemberGrogu

Glad i forumet
Wow, så flinke dere er, både han og dere foreldrene!! [:D]

ORIGINAL: ActionPaction

interessant! og så gøy med reportasje [:)]

men 4 måneder? jenat mi er snart 7 måneder og sitter ennå ikke selv

Når han var 4 mnd holdt jeg han,men det var ikke noe fast før han satt sjøl. Det var bare for å vende han til den litt. Men han bæsja og tissa oppi der når han var 5mnd,men det var nok bare flaks med timinga[;)][:D]

ORIGINAL: Mrs X

Takk[:D]

ORIGINAL: Mrs X

Signerer

Så flinke dere har vært!! All ære til dere!!

Sjøl je med 4 onger har aldri tenkt på å begynne så tidlig med pottetrning!
Men etter at dette var ett tema inne på nov 07 for litt siden, tenkte je: "hvorfor ikke prøve!"
Så je gikk til innkjøp av potte og sete til do! Potta vil ho ikke sitte på, men do`n er grei!! Hun har kun tisset fram til nå, men det er en start og vi har ikke stresset så mye med det heller. Hender seg vi kan glemme å sette ho der!! Men vi har i allefall så vidt begynt!!

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: jiter

Når han var 4 mnd holdt jeg han,men det var ikke noe fast før han satt sjøl. Det var bare for å vende han til den litt. Men han bæsja og tissa oppi der når han var 5mnd,men det var nok bare flaks med timinga[;)][:D]
WOW!!!det må jeg si!!det er jo helt utrolig!er ikke det veeeldig tidlig,egentlig??jenta vår har ikke begynt med potte...men vi burde vel...?

Det er vel opp til foreldrene å avgjøre når de skal det. Når barn går med bleie til de er tre år, synes jeg det er latskap fra foreldrene sine side.
Her vil vi være bleiefrie til 2 år i alle fall, så pottetreningen er godt i gang allerede [:D] Jo tidligere, jo bedre!

Enig[:)] Det er jo unger som nekter å sitte på potta og da syns jeg det er bedre å sette de der mens de er "passive". For når de begynner å løpe rundt,så er det ikke mange som gidder å sitte stille..

Her er en annen link: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article321988.ece
Den viser at barn var bleiefrie MYE tidligere før..

så flink han er! vi begynte også å sette snuppa på potta tidlig(ikke fullt så tidlig som 4 mnd), var vel 1 og et halvt da hun begynte å ville gå på do å bæsje, nå i sommer sluttet hun med bleier på dagtid og har veldig sjelden hatt noen uhell=)

Hehe, så flink da[:D][:D][:D]

Men du må sette at det er link  i tråden din, ellers blir den sletta[;)]

Ja, det er ingen tvil om at det er fult mulig å slutte tidlig med bleie. Bare foreldrene gidder å gjøre litt for det. Begge mine to eldste slutta helt med bleie da de var rett over 2 år. Tror ikke noen av de har følt særlig tvang. Å de var jo kjempestolte da det kom noe i potta. Håper det går like bra med lillemor[:)]

Stå på[:)]

*dytt*

WOW!!!det må jeg si!!det er jo helt utrolig!er ikke det veeeldig tidlig,egentlig??jenta vår har ikke begynt med potte...men vi burde vel...?

Det er vel opp til foreldrene å avgjøre når de skal det. Når barn går med bleie til de er tre år, synes jeg det er latskap fra foreldrene sine side.
Her vil vi være bleiefrie til 2 år i alle fall, så pottetreningen er godt i gang allerede [:D] Jo tidligere, jo bedre!

late foreldre?? nei vet du hva. her slutta storesøster med bleie i sommer, da var hun rett over 3 år. kunne aldri tenkt med å bruke potte, lærer de heller å gå på do i do. det er jo veldig forkjellig fra barn til barn når de er klar for bleieslutt!  synes det var en utrolig teit ting å skrive!

ORIGINAL: Mine 2 søte små

late foreldre?? nei vet du hva. her slutta storesøster med bleie i sommer, da var hun rett over 3 år. kunne aldri tenkt med å bruke potte, lærer de heller å gå på do i do. det er jo veldig forkjellig fra barn til barn når de er klar for bleieslutt!  synes det var en utrolig teit ting å skrive!

Man skal ikke skjære alle over en kam,men noen foreldre unnskylder seg med tidsklemme osv og da går det på latskap. Og noen barn er ikke klare for bleieslutt/dotrening før. Alle er forskjellige. Er viktig å huske det[;)]

Back
Topp