Døv eller blind?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Inspirert av "Ut av stillheten"; hvis du hadde måttet velge, ville du valgt å bli døv eller blind?

Døv.

Døv.

Må nesten si døv da, siden jeg faktisk er døv på det ene øret :p ( normal hørsel på det andre, så hører greit )

Døv...

Døv.

Er enig med de andre vil å vært døv :)

Vanskelig valg. Da begge deler er viktig men hadde nok levd bedre uten min datters stemme enn uten å kunnese det vakre ansiktet <3

Tenk så mye du mister når du ikke kan føre en normal samtale med folk du møter.. Jeg tenker at du trenger mere hjelpemidler som blind men du kan lettere være en del av et fellesskap. Er du døv må det føles skrekkelig ensomt. Ofte omgås de bare andre døve. Men det er jo som pest eller kolera :confused:

Tenk så mye du mister når du ikke kan føre en normal samtale med folk du møter.. Jeg tenker at du trenger mere hjelpemidler som blind men du kan lettere være en del av et fellesskap. Er du døv må det føles skrekkelig ensomt. Ofte omgås de bare andre døve. Men det er jo som pest eller kolera :confused:

Enig! Ville nok følt meg veldig hjelpesløs som blind, men fryktelig ensom som døv... Jeg har tinnitus og sliter allerede i sosiale sammenhenger, så spent på hvor jeg ender opp...

Back
Topp