Dørskilt

Boblefrua

Forumet er livet
Har dere det?

Kom på nå at vi ikke har det:confused: Det har tydeligvis blitt borte i flyttingen.

Vi flyttet for 1 1/2 år siden:oops:

Nei, har sett noen kule på ebay. Når vi får barn blir det nok et :)

Nei,vi har ikke det...tror ikke det er så vanlig i dag?
Men når huset er ferdig så har jeg lyst på et sånn fra ebay...de er kule ;)

Har lyst på et hjemmelaget. Men har ikke evnen til å få ideen ut på plata :P
Så har skrevet navnene våre på en lapp som henger på døra.

Har ikke, flyttet også for 1,5 år siden.
Hadde egentlig tenkt å kjøpe et slikt personlig et som de hadde her som premie for noen måneder siden

Vi har ikke det, men vi skal ordne oss skilt :)
Må bare bli enig om navnet til lillesøster først;)

Jupp, fra ebay :)

Nei, det har vi ikke. Burde absolutt hatt det, så da fikk jeg jo spark i baken til å lage et!

Har ikke. Når d blir hus på oss, istedet for rekkehus, så blir d dørskilt også :)

Nei har ikke det. Kjøpte ett på ebay i våres nå som familien er komplett, men gubben likte det ikke...

Nei. Har prøvd å lage på en side, men deres side drives av flash og bare krasjer hele tiden.

Flash er krasj!

Ja har med fornavnene til meg og mannen og datteren vår i metall, men den skal byttes ut med en større i plexiglass når nr 2 har kommet :)

Har et veldig enkelt et fra nfoto. Lagde uten bilde, bare med dekoren de hadde. Har akkurat byttet det i et nytt av samme type nå når siste babyen kom. :)

Vi har! To! Vi bytter til og med etter sesong innimellom!
(Jentungen tegner og klistrer på døra inn til leiligheten. Vaktmesteren har satt opp nede ved hovedinngangen.)

Nei har ikke det. Synes det er greit. Alle går automatisk til svigers siden vi bor i generasjonsbolig og det er helt greit for meg. Har jobbet i posten så pakker får vi på døra uansett. Hehe.

Back
Topp