Dører

halve

Syns de med fire speil er så fine jeg, men tre er også fint[;)]
Jeg ville bare hatt glass i halve.. Om en har dobbeldør så er det finest med glass langt ned[:)]

syns også at dobbeltdører er finest med glasset helt ned/spare igjen det nederste speilet i tre..

Jeg valgte det fordi det passet best med de andre dørene i huset.. har dører med horisontalt speil øverst, to loddrette i midten og en horisontalt nederst igjen..

vi har christer-dører over alt, men anne glassdør tror jeg(christer finnes ikke i glassdør). men skulle jeg ha valgt nå hadde det blitt contur m/3 speil tror jeg. bytta for 1-1,5 år siden så vi bytter nok ikke.

vi har glass nesten helt ned på døra i gangen mellom vindfang og hall. veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

vi har christer-dører over alt, men anne glassdør tror jeg(christer finnes ikke i glassdør). men skulle jeg ha valgt nå hadde det blitt contur m/3 speil tror jeg. bytta for 1-1,5 år siden så vi bytter nok ikke.

vi har glass nesten helt ned på døra i gangen mellom vindfang og hall. veldig fornøyd[:)]

Er christer-dører vi og skal ha. Og de finnes med glass og, da er det glass på de to øverste speilene. Synes og contur er fine, men det ville ikke mannen ha..

Back
Topp