B
Blue Angel
Guest
Dømmer du mødre som f.eks har 3 barn med 3 forskjellige fedre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, selvfølgelig ikke. Jeg har jo selv to barn med to forskjellige.
Hmm, jeg syns tre også er vanlig. Nå som halvparten eller hva det er, går fra hverandre, er det stor sjanse for at det kan bli slik. Om 20 år er det kanskje unormalt å ha mer enn ett barn med samme mann.Ja, men to er nesten normalt idag syns jeg.![]()
Men tenker 3.mann så er det litt mye.......
Det tenker jeg også...Ja, jeg dømmer iblant.
Og har du tre barn med tre forskjellige, eller flere, syns jeg en bør revurdere livsstilen sin.
Jeg også...Jeg må innrømme at jeg tenker mitt ja.
Sier meg enig, men samtidig har jeg opplevd en dame med ett barn som har vært bortpå så mange mannfolk i løpet av livet til dette barnet at det er rystende. Barnet knyttet seg til flere av disse mennene. Da må jeg innrømme at jeg dømmer mye mer enn kun basert på flere barn med flere fedre.Nei ikke automatisk fordi noen har tre barn med tre forskjellige. Kommer helt an på situasjonen.
Om ei blir alenemor til et barn i ung alder, flere år senere gifter hun seg og får barn med den, så skjærer ekteskapet seg og hun får ny partner senere i livet som kanskje ikke har egne barn. Ser ikke på det som noe rart eller galt.
Hvis livssituasjonen går utover barna feks mtp å knytte seg til mammas partnere som blir en del av hverdagen som blir byttet ut gjevnlig, ja da er jeg dømmende.