Døgnrytmen på den lille i magen?

Aina052015

Blir kjent med forumet
Har dere merket døgnrytmen på den lille i magen enda?

Her er det stille heeele dagen, frem til jeg skal legge meg, da er det fullt liv, vanligvis til 4 om natten. Er ikke søte små spark lenger, så får jo ikke sove :p håper det blir litt mer synkronisert snart.. :-)

Samme her ;) Lillegutt våkner skikkelig til når mamman skal sove ;) er straks 21+0, så sparkene er ikke grusomt harde, men merkes godt :p Veldig koselig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke mer enn i uke 24 i dag, men han sparker virkelig fra seg alikevell :p siste ukene har det gått fra små søte spark, som jeg faktisk kan sovne til, til å kjennes ut som han er på joggetur :p haha

Så herlig med så masse liv! :-)

Ja, er kjempekoselig å kjenne at han beveger seg :-)

Stort sett stille til ettermiddag/kveld. Da er det full fest. Men rolig til jeg legger meg igjen :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Min lille kungfu-baby har for vane å sparke fra seg på kveld og natt, de sier at de er mest aktive når vi er rolige. Men siste uka har hun blitt veldig sterk i sparkene, og ofte sier hun i fra også dagtid hvis jeg sitter litt for mye foroverlent, hun kommer vel litt i klem når jeg gjør det.. Men en så lenge veldig koselig, og ser også nå magen "sprette" når hun holder på som værst. Blir verre når de blir større og sparker i ribbena :eek::nailbiting:

Babyen min er aktiv på alle døgnets tider. :P

Mye spark og bevegelse døgnet rundt her, men kanskje spesielt på kvelden ja :p og han begynner å bli sterk nå, i går natt kjentes det nesten ut som han ville bryte seg ut! Spent på hvordan det blir fremover da! :P

Her lurer jeg litt på om knøttet sover i det hele tatt :p Er full fest nesten hele tiden, men mest på natta :) Er ikke så kraftig enda, men kjennes ganske godt. :)

mest på kveld og morgen og litt utover dagen spes ved måltider:)

Ingen rytme som eg klarer å finna... Mulig fordi det er to og kanskje ikkje heilt synk.

Merker han ved måltider også, spesielt hvis jeg spiser klementiner :p
Sånn er det her også! Er det en greie liksom? :p Føler ikke det er sånn med all frukt.

Hvis jeg våkner på natta er det alltid aktivitet, samme om morgenen. Ellers er det litt random gjennom dagen og mest etter måltider.

Sånn er det her også! Er det en greie liksom? :p Føler ikke det er sånn med all frukt.

Hvis jeg våkner på natta er det alltid aktivitet, samme om morgenen. Ellers er det litt random gjennom dagen og mest etter måltider.

Er ikke lett å vite :p er vell bare sånn.. Spiser epler og mye annen frukt uten reaksjon, så er veldig spesielt. :)

Back
Topp