Døgnrytme...

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:)]For moro skyld har jeg de to siste dagene notert døgnrytmen til Alexander,og slik ser dagene våre ut:
06.00 -morgen,med en veldig blid og pludrene baby-bleieskift-og så ligger han i lekegrinden en halv time,til en time ,til han blir missfornøyd.
ca 07.00 er det pupp,og så sover han to til tre timer[:D]. Står opp,pupp,litt kosing -lekegrind-så lenge han gidder. Ca 11.00-tur med bikkja,Alexander sover i vogna.12.30 -hjemme-Alexander får pupp,mens jeg ser på TV..
Han sovner igjen.....Våkner ca 14.00(For da er Days of our life ferdig[:(])
Da leker vi og prater litt,og etter en time sovner han igjen... Han klarer ikke å være våken mer enn en time om gangen[:)].(Altså,innimellom pupp og sove er det en del bleieskift!!)Siste søvnperiode på dagen er fra 1830ca til 20.00. Da er det ny bleie,lekegrind,leking og prating-til han legger seg for kvelden,mellom 21.30-22.00-sover til klokka 02.30-pupp-og sover til morgenen. Han er en veldig blid gutt,som sover MYE!!! JEG ER HELDIG!!!!!
(Den elste sov nemlig ALDRI[:@],så Alexander tar igjen for det[:D])
-lite tips til slutt: søvn skaper mer søvn!-og venn baby til lekegrind lenge før babyen begyner å krabbe!!!(hvis du bruker lekegrind da,jeg må,pga. bikkjedyret[:D])

Jeg har en ikke-sover.. skal ta frem reise-senga og sette den i stua i dag. Har også en hund...[;)][;)]

Høres ut som en behagelig liten tass du har[:D]
Her soves det minimalt om dagen... Linea sover kanskje en til to timer tilsammen i løpet av hele dagen, men når kl er 20.00 er hun klar for senga, og da sover hun til alt fra 02.00 til 05.00, får mat da, og sover igjen til ca 09.00[:D] Er stor fornøyd med det jeg, selv om hun gjerne kunne ha sovet litt mer på dagen sånn at jeg hadde fått gjort litt fornuftig her hjemme også[;)]

Back
Topp