Døgnrytme ???

becherta

Blir kjent med forumet
Hvordan døgnrytme har barnet ditt? Sover han/hun mye i løpe av dagen? Når legger dere barnet for kvelden?[;)]  Jenta mi er 3 mnd på fredagen.. Bruker og legge henne i halv ellve tiden og da sover hun natten over, mellom halv sju til åtte. SÅ er hun våken i ca 1 1/2 time så kan hun sove i 3-4 timer, er våken frem til seks ca, henner seg hun vil ha en liten dupp på en time i mellomtia, så kan hun sove 2-3 timer, men jeg bruker alltild og vekke henne i ni tiden.. [;)]

når sander var liten sov han nesten ikke i det hele tatt... å ikke lenge de gangene han lukket øynene...
vesla har sovet en del på dagen fram til litt over 1 års dagen nå sover hun på dagen når hun føler for det.... nekter å sove om det ikke er i den vogna man ikke kan legge ned ryggen på.. hun skal altså sitte å sove om hun skal sove på dagtid...
men hun har sovet myyyyye på dagen når a var lita å hele natta fra hun var ganske så lita...

ORIGINAL: *LiseT*

Minsten sover 2 timer dupp på dagen. Innomellom en til på ettermiddagen hvis vi er ute å kjører.
Legger seg kl 18.30 - 19, våkner 7-8 tiden

Hvor gammel er han da ? Det hadde vært godt og lagt henne tiligere, for jeg får ikke så mye ut av kvelden, for etter jeg har lagt henne så er jeg så trøtt selv at jeg legger meg i ellve tiden.. Skulle gjerne ønsket at jeg fikk litt mer tid til samboern.

Back
Topp