Døgnrytme

Bkno5118182

Flørter med forumet
Begynner dere å merke mer at babyen får en slags døgnrytme? Jeg synes nettene nå er blitt mer rolige, kjenner knapt bevegelse i løpet av natten. Har uttrykt litt bekymring ovenfor dette til jordmor, men som hun forklarte så begynner de små også å utvikle en slags døgnrytme.
Babyen er aktiv gjennom dagen :-)
Noen flere som har stille netter? Skulle gjerne kjent spark heeeeele tiden for å holde bekymringsnivået nede Hehe :-).
Er forøvrig i uke 33+1.

Er 31+1, og min er også mye mindre aktiv på natten nå enn tidligere. Men det begynner jo å bli trangere for disse små også da [emoji5] fint om hun holder denne døgnrytmen her etter fødsel også! [emoji23]

Det første jeg kjenner når jeg våkner er bevegelser. Også holder han på i 2 tiden om nettene, så om jeg ikke er sovnet innen det så holder han meg våken :P

Ellers er han mest aktiv på formiddagen, typ før 4. Etter det sover han ganske mye frem til jeg legger meg i sengen igjen for å sove.

Mageboeren har vært rolig på natten hele veien, som jeg har registrert hvertfall :-)
Mye mer liv på dagtid er det nå ja, er 32+2 :-)

Her er hun mest aktiv på nattestid

Her er han mest aktiv rundt 10-11, 16-18 og igjen rett før jeg skal legge meg. Jeg føler at jeg ofte vekker han på natta når jeg må på do for ørtende gang eller når jeg snur meg, for da kjenner jeg masse dulting.

Veldig aktiv om morgenen når storesøster kommer og vekker oss, hun legger seg hos meg, så da har jeg en som ligger og sparker meg på innsiden og en på utsiden!
På dagen er det rolig, og så mest aktivtet på kvelden. Da sitter jeg ofte rolig og har spist. Stille om natten, jeg føler også at jeg vekker baby hvis jeg må opp.

Om nettene sover jeg som regel selv, så vet ikke om han er våken eller ikke :P Men han er desidert mest aktiv om ettermiddag og kvelden :) Han er som regel stille når jeg står opp, men kommer noen dult om formiddagen og rundt lunsj :) Tror egentlig jeg har en ganske bedagelig liten gutt inni der :P

Er i uke 32 her, min har hele tiden vært veldig rolig om natta og mest aktiv på ettermiddag- og kveldstid [emoji4]

Her er det aktivitet gjennom hele dagen fra jeg står opp..rolig når jeg sover på ettermiddagen..så aktiv igjen til jeg legger meg for natta:)

Her er han mest aktiv om kveldene, mellom kl. 16 og 21. Ellers føler jeg ham regelmessiggjennom hele dagen, med 2-3 timers mellomrom. Men sover gjennom natta uten å bli vekket. Jeg føler han ikke sover når jeg har vært på do og legger meg midt på natta, men sovner lett og vet ikke hvor lenge han er aktiv.

Back
Topp