Døgnrytme/-rutiner

Står opp mellom 6-7, stell og melk (150mme) før kvil ette ca ein time. 1t kvil, frukost (skjeva/graut) og 150mme før ny kvil ette 1-2 t. 2t kvil og middag (glas/heimalaga/grønnsaker og frukt ) står for tur, då og ca 150mme før kvil. 1t kvil ca,våken minst 2t ofta meir. Før kvelds (skjeva/graut) får ho ofta endo ei flaska, og ei ny flaska på sengekanten. Ho pleie våkna to gonga før me legg oss,då får ho endo meir melk.. :) nåken gonga drikk ho 100, andre gonga 180. Nåken gonga søv ho 2t kvar kvil (ikkje den siste då) og nåken gonga et ho nesten ingenting.. Ho ete sjelden full porsjon, men får i seg nok mat kjennes da ut så..:p

Står opp 7-8,spiser grøt og ammer, våken ca 1,5t, dupp på ca 1,5-2t, får frukt og brødskive,våken ca 2t, får pupp før dupp på ca 1t, middag, pupp før siste dupp etter ett par timer, som regel ikke så lang siste dupp..grøt og pupp før det blir natta imellom 20.00-20.30:)

Står opp 5.30/06.00 stell og pupp. Våken 1.5-2t sover da 1t ca. Frokost grøt ca 9 sover rundt 11 igjen 1t så pupp igjen våken til 14 og sover da til ca 16.00 våkner da og får middagsglass. Har kutta ut grøt på kveld fordi han er veldig hard i magen så får begynne med det når magen har fått stabilisert seg. Så blir mye pupp. Tar kvelden 18.30-19.00 og pupp 3-4 ganger på natta.

Våkner mellom 6 og 7. Får litt pupp i sengen før vi står opp og steller oss. Får litt skive eller grøt til frokost samt pupp/mme. Så litt lek før dupp i mellom 1 og 1.5 time. Så litt lek før mm/mme/frukt. Evt grøt eller skive. Ny dupp i 2 tiden forhåpentligvis i 1 god time. Så middagsglass evt litt av vår middag. Grøt og mme/mm til kvelden før kveldsstell og seng i 18-19 tiden

-Pupp i 5-6 tiden
-Står opp rundt 7
-Halvtimes dupp i 8-9 tiden
-Grønnsaksmos eller fruktmos med havremel når han står opp
-Halvtimes dupp etter 2 timer våken
-Middag
-Siste halvtimesdupp rundt kl 4
-Grøt eller avokadomos rundt 6
-Er som regel i seng til kl 7

Blir av og til et brødmåltid til lunsj, og da blir middagen senere. Noen ganger blir det 4 dupper i løpet av dagen, og noen ganger kan han sove en dupp på 1,5t :)

Våkner mellom 6.15 og 7.15. Kommer over i senga til meg, får litt morgenpupp, og ligger stort sett en halvtime og koser før vi står opp. Frokost i 8-tiden.
Første dupp i 9-halv 10 tiden.
Lunch i 11-tiden.
Dupp i 12-tiden.
(Mellommåltid: pupp)
Middag ca 15.
Dupp i 15.30-16-tiden.
(Mellommåltid: pupp)
Kveldsmat ca 18.
Alle duppene er mellom en halvtime og en time stort sett. Hun er en kortsover...
Legging 18.30-19-tiden.
Sovet natta gjennom noen ganger. Ellers våkner hun ca i 3-4-tiden og får nattpupp før hun sovner igjen.

Våkner kl 6/6.30... Stell
-Grøt til frokost kl 06.45/7.00 + vann
-Flaske 160 ml så sove 9/10
-Smoothie (hjemmelaget).halv brødskive +vann
-Får flaske 160 ml så sove siste hvil I 14 tiden
-Middag (hjemmelaget grønnsaksmos med Lungemos eller torsk) + vann
-18.00 stell og flaske med grøt I. Natta

Noen dager sover hun 3 ganger. Noen dager får hun et ekstra måltid med kun brød eller grøtsmoothie. Alle dager er ikke like

Våkner kl 6/6.30... Stell
-Grøt til frokost kl 06.45/7.00 + vann
-Flaske 160 ml så sove 9/10
-Smoothie (hjemmelaget).halv brødskive +vann
-Får flaske 160 ml så sove siste hvil I 14 tiden
-Middag (hjemmelaget grønnsaksmos med Lungemos eller torsk) + vann
-18.00 stell og flaske med grøt I. Natta

Noen dager sover hun 3 ganger. Noen dager får hun et ekstra måltid med kun brød eller grøtsmoothie. Alle dager er ikke like
Bruker du ferdig lungemos som kommer i slike "pølser"? Har lyst å prøve lungemos her :)

Bruker du ferdig lungemos som kommer i slike "pølser"? Har lyst å prøve lungemos her :)
Hei! Jeg fant ikke lungemos på butikken her da jeg skulle ha det. Men fikk altså kjøpt Lungemos fra kjøttforretningen istedenfor. Den er helt fersk og hjemmelaget. Og jenta mi elsker det! Vil ikke spise grønnsaksmos uten det I ;) :happy:

Hei! Jeg fant ikke lungemos på butikken her da jeg skulle ha det. Men fikk altså kjøpt Lungemos fra kjøttforretningen istedenfor. Den er helt fersk og hjemmelaget. Og jenta mi elsker det! Vil ikke spise grønnsaksmos uten det I ;) :happy:
Jeg lagde med sånn ferdigpakke i går, og gutten likte det :) Jeg var bare litt skeptisk med tanke på innhold av salt :-/ Men nå har jeg da lagd det, så da får han bare spise det opp :p

Back
Topp