kreativmamma
Glad i forumet
Hvordan ser dagene deres ut med tanke på soving og spising nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker du ferdig lungemos som kommer i slike "pølser"? Har lyst å prøve lungemos herVåkner kl 6/6.30... Stell
-Grøt til frokost kl 06.45/7.00 + vann
-Flaske 160 ml så sove 9/10
-Smoothie (hjemmelaget).halv brødskive +vann
-Får flaske 160 ml så sove siste hvil I 14 tiden
-Middag (hjemmelaget grønnsaksmos med Lungemos eller torsk) + vann
-18.00 stell og flaske med grøt I. Natta
Noen dager sover hun 3 ganger. Noen dager får hun et ekstra måltid med kun brød eller grøtsmoothie. Alle dager er ikke like
Hei! Jeg fant ikke lungemos på butikken her da jeg skulle ha det. Men fikk altså kjøpt Lungemos fra kjøttforretningen istedenfor. Den er helt fersk og hjemmelaget. Og jenta mi elsker det! Vil ikke spise grønnsaksmos uten det IBruker du ferdig lungemos som kommer i slike "pølser"? Har lyst å prøve lungemos her![]()

Jeg lagde med sånn ferdigpakke i går, og gutten likte detHei! Jeg fant ikke lungemos på butikken her da jeg skulle ha det. Men fikk altså kjøpt Lungemos fra kjøttforretningen istedenfor. Den er helt fersk og hjemmelaget. Og jenta mi elsker det! Vil ikke spise grønnsaksmos uten det I![]()
![]()
Bra han likte det! Smaker mye av lungemos. Tenker det blir ikke mye salt I hver porsjon.Jeg lagde med sånn ferdigpakke i går, og gutten likte detJeg var bare litt skeptisk med tanke på innhold av salt :-/ Men nå har jeg da lagd det, så da får han bare spise det opp
![]()