Dødt igjen..

Pijah

Forumet er livet
Her var det jo plutselig dødt igjen..
Kjedelig.. Noen som har noe spennende å fortelle?

jeg starter i ny jobb på mandag, grugleder meg...Blir sikkert kjempegøy, men det blir så rart, når jeg tross alt ikke har vært på jobb på halvannet år.. [:)]

Hei hei .[:)]

Det blir sikkert litt tøft og rart i starten på ny jobb Pijah.Men etter en stund,så kjenner du sikkert at det er litt godt å ikke bare være mamma hele tiden.Jeg ble helt surrete av å gå hjemme i permisjon.Så jeg syntes det var litt deilig å få gjøre noe annet en å bare være mamma.Men nå jobber jeg bare to ganger i uken da,siden jeg er 60% uføre

Nå er det en god stund siden jeg tittet innom [8D].Uff tiden går så alt for fort og så mye man skulle gjort.
Jeg skal prøve å bli litt flinkere fremover å titte innom.Vi får prøve å starte en skravletråd hver dag,
så er det sikkert flere som slenger seg på [;)].

Her går det i rutiner om dagen.Eirik vokser og vokser.Han kommer seg i språket,selv om han har litt uttale vansker.
Han sier så mye morsomt om dagen og han har også lært hvordan han skal bruke språket på en måte,som ikke er fult så morsomt [&:].Eirik sover fortsatt 1-2 timer på dagtid i barnehagen.Hva med deres barn?

Han var så superstolt i dag,for han bæsja på do for
første gang .Jeg var ikke akkurat noe mindre stolt akkurat.
Han var nesten bleiefri i sommer og tørr om natten.Men han ville ikke bæsje i do.
Så når han begynte i barnehagen etter ferien,så sa de at,så lenge han ikke bæsjet i do,
så måtte han bruke bleie.Da begynte han å tisse i bleien igjen,også om natten.Men nå er det håp igjen [8D].

Eirik har fått vannbrokk i den ene pungen stakar,Den har blitt kjempe stor..så det er litt usikkert om han
må operere.noen av dere som kjenner til dette?Han har i tillegg trang forhud,så det er liksom alt på en plass,uff stakar[&o].

Gubben har gått sykemeldt i 9 uker pga at han knakk tommelen,når han sykklet hjem etter å ha .
Stupid .

Jeg sliter litt med smerter i ledd og muskler,nå som det har blitt kaldere ute.Men jeg har byttet til
en super flink fysioterapeut og manuell terapeut ,som jeg trener meg opp hos,pluss at jeg trener vann aerobic 2 ganger i uken.Så jeg håper å bli litt bedre.Det er en bonus,hvis jeg kan klare å gå ned i vekt også,siden jeg har 15 kg som henger igjen fra jeg var gravid.

Hvordan er det med dere andre her inne.Har dere noe å oppdatere [:D].Jeg er spesielt nysgjerrig på åssen det går med tvillingene til julita [:)].

Lite som skjer her for tiden. Amundsen skal kjøpe seg boxere idag. [8|] Han er egentlig ganske klar for å begynne med bleieavvenning sånn rent fysisk sett, men han VIL IKKE!!! Han tisser på do når han ikke har bleie på, og sier fra selv. Men han vil jo ikke gå uten bleie... [&:] Han sier at trusa er "ekkel", så kanskje han ikke liker truser? Det gjør ikke faren heller, så han har kanskje arvet et gen eller to derfra...? [8D] Så idag får han selv finne boxere, så prøver vi å gå uten bleie når vi er hjemme i helga. Om natta må han ha, for nattbleien er full hver morgen.

Jeg har ryddet og vasket hele huset idag, og ryddet vekk stæsjet i hagen. Så nå kan vinteren bare komme. Eller ikke... Den kan godt vente litt til. [:'(]

Jeg har litt trøbbel med hun som straks blir 15 - hun er very testing, testing for tiden, og tar litt for mange dumme valg. Men mamma'n er såklart den siste hun hører på. Jeg er jo fullstendig fossil! [&:] Vi får håpe hun kommer seg tilbake i rett spor snart. [:)] Hun er jo så fiiiiin pie.

Nei, nå skal jeg hive meg rundt og handle litt.

Ha en fin dag, alle sammen!

Ingen store spenningsmomenter her heller.
Ingen mirakuløs løsning på språkproblemene til G heller, men han uttrykker seg MYE mer verbalt enn før! Sier ting i tillegg til tegnet, setter sammen et par ord eller tegn/ord til to ords setninger, "pludrer" mye mer, og når vi ber ham om å prøve å si noe så GJØR han det - tidligere måtte han være i helt riktig humør for å ville prøve, og bare et par ganger før han gikk lei. Nå prøver han nesten hele tiden, selv om ikke alt er like forståelig.
Jeg må ofte oversette for omverdenen, men det er ikke alt jeg skjønner heller - tok mormor for å skjønne at "Daodaas" var "Star Wars", gitt! [:D]

Har gått ned 16% i stilling på jobben, for å prøve å ta tak i stress og logistikkproblemer som kan være en stor del av søvnproblemet mitt.
Forhåpentligvis får jeg dekket inn det økonomiske tapet ved hjelp av økt overgangsstønad fra NAV, som jeg har krav på nesten et år til.

Nå sitter jeg bare og venter på at søster'n skal komme fra fest - da lemper jeg Jr. over i senga mi og så overnatter hun i hans seng. Så får vi pludreformiddag i morgen før hun drar hjem til mann og barn. [:)]

Fortsatt god helg, jenter!

Her går det i ett for tiden. Forhåpentligvis siste helg før lillesøster kommer hjem fra sykehuset - håper det ihvertfall (uten å jinxe noe nå [:-]). Vi er midt i eksamener også, så dagene er ikke lange nok. Får nada tid til tull og horing da ja [>:]. Menne  - gøy på jobb, Pia? 

Back
Topp