Dødsulykka,Vikeså..

Froya88

Forumet er livet
Ikke meningen å lage så mye tråder her,men måtte bare kommentere dødsulykken på Vikeså.
Så utrolig trist![&o] Stakkars familie! Begge foreldrene og den 5 år gamle jenta deres som døde! Og ikke minst stakkars lillegutt på få mnd som har mistet mamma´n,pappa´n og storesøstera si![&o][:(] Helt forferdelig! Midt oppi juletiden også![&o]
Håper jeg aldri opplever det selv eller noen rundt meg! Uff..[&o]

Sender masse tanker til de pårørende,jeg!

det er typisk at det skjer sånt før jul,ogdet er hvert år.Nå er det i tillegg adventstid og lysbrenning og da er det noen som mister hus i brann igjen.Så folkens,HUSK Å SLUKKE LYSENE OM DERE BARE SKAL UT I 5 Minutter.Jeg har helt angst for brann og slik.Hvis jeg kjenner røyklukt etter at jeg har lagt meg,og vet egentlig at det bare er naboen som fyrer...så må jeg opp å sjekke huset uansett,ble slik etter jeg ble mamma...

Støtter deg! Samme her... Badet vårt brant ned da jeg ar liten. Totalt-skadd,så vi måtte bo hos mormor i flere mnd! Men det var pga lynet.. Uansett,brann er forferdelig!
Alltid må det skje noe i juletider ja.. Uff![&o]

noe så trist[:(]
sender varme tanker til familien.

ORIGINAL: Trine85

Ikke meningen å lage så mye tråder her,men måtte bare kommentere dødsulykken på Vikeså.
Så utrolig trist![&o] Stakkars familie! Begge foreldrene og den 5 år gamle jenta deres som døde! Og ikke minst stakkars lillegutt på få mnd som har mistet mamma´n,pappa´n og storesøstera si![&o][:(] Helt forferdelig! Midt oppi juletiden også![&o]
Håper jeg aldri opplever det selv eller noen rundt meg! Uff..[&o]

Sender masse tanker til de pårørende,jeg!

det er så utrolig tragisk. Så også at ei 22 år gammel jente og hennes barn på tre år ble påkjørt i et overgangsfelt i Sandefjord. Det har heldigvis gått bra, barnet slapp unna med hodeskader,(står det i avisen) men tenk om man kunne vært mer obs i trafikken...
Det er så lite som skal til...
Og det er så trist når sånt skjer.[:(]

[:(][:(][:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: toveli6

Hører det på nyhetene nå[:(] Helt grusomt, kjennr hårene reiser seg her[:o][:(][:o]

Tenner et lys for de jeg

[:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp