Døds trøtt. :(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Har vært trøtt i mange dager. Hår greit og stå opp med tvillingene kl 7 for og få de på Skola. Men når klokka nærmer seg 10 er jeg dau trøtt igjen. Så no skal jeg finne sengen ett par timer.

Flere Som har det sånn. Er 29+4 idag

Har hatt det sånn for noen uker siden, nå siste uka har jeg vært veldig våken. Men idag har jeg hodepine og er trøtt! Null problem å våkne med ungene, men nå ligger jeg i senga og skal sove litt

Har vært sånn i mange uker, er 31 i dag. Legger meg igjen med en gang jeg har kjørt lillesnuppa i bhg, og sover gjerne 3-4 timer:-/

Jeg er 31+3 idag og har vært kanontrøtt og sliten i 2-3 uker nå. Har til og med hatt 2 uker ferie uten at det hjalp særlig. Nå jobber jeg kun 20 % og går mine vakter men kortere dager (ca 1 1/2 time til dagen). Klarer å komme meg gjennom jobben sånn passe greit men sofaen er min beste venn etterpå.

Jeg er også stuptrøtt for tida! Hatt det slik et par uker (er 26+4), og strevd med å holde meg våken på jobb. Har gått i 100% til nå, men i går ble jeg sykemeldt i 50% pga at jeg er så trøtt og sliten, samt at bekkenet har begynt å skape seg. Krever mye energi å lage et menneske;)

Har det slik jeg og.. Sover 1-3timers dupp mens gutta er på skolen.. Utrolig slitsomt :(

Er 30+5 nå å har vært stuptrøtt de siste dagene..vil bare sove og sove..

28 uker og er super trøtt :P I går sov jeg to ganger :P

Men er mer opplagt i dette svangerskapet enn i de andre :) Så får heller tro at kroppen bare trenger litt denne gangen :)

Jeg er ofte trøtt og sliten, men det er kanskje ikke så rart når man ikke sover så godt om nettene. Kroppen skal jo igjennom mye forandringer og den jobber mye mer enn før, så det er kanskje så ikke så rart at vi er trøtt? ;)

Jeg sovner på sofaen hver dag etter praksis :) har vært trøtt de siste 2 ukene.. Regner med jeg blir sånn frem til fødsel :)

Back
Topp