Dødfødsel, gravid på nytt

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av MaiMamma91, 25 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Førstegangsmammaen Elsker forumet Augustmødrene 2014

Jeg håper virkelig at det vil gå deres vei denne gangen❤️ ufattelig trist å lese :(

2. MaiMammaa Venter på en liten gutt som kommer i mai <3

Det var veldig trist å lese historien din, jeg håper virkelig at det går deres vei denne gangen <3

3. MaiMammaa Venter på en liten gutt som kommer i mai <3

Her kommer en liten oppdatering da det har vært en stund siden sist jeg svarte her.

Nå er jeg kommet til uke 22! Tenk det!!
    De første mnd var ganske tunge da jeg tenkte mye negativt, tenkte at det kom til å ende på samme måte- og at det umulig kunne gå bra. I løpet av de første mnd begynte jeg å blø 2 ganger, ble livredd for at jeg var i ferd med å miste; men det gikk jo bra!
    Jeg ble sykemeldt i 5 uker, i løpet av de ukene fikk jeg tid til å ta en "time out", få tankene på rett plass og begynne å se på det positive.
    Jeg er veldig glad for sykemeldingen jeg hadde fra uke 6 til uke 12. Nå går alt MYE bedre. Jeg kjenner masse liv, og jeg tenker at denne gangen kommer det til å gå bra! Jeg har siden uke 12 jobbet 100%, og er glad for det.

Barnet vi mistet var en gutt, og det var en gledelig nyhet da vi fikk vite at også dette barnet skal bli en gutt <3

For å ikke være redd og begynne å tenke på alt som kan gå galt så forsøker jeg å legge mange planer fremover, på denne måten går tiden og ukene fort.

Vi får også en helt fantastisk oppfølging. Uten denne støtten og oppfølgingen hadde det nok vært en del vanskeligere. Nå har vi time hos Rikshospitalet en gang i mnd med kontroller og u.l. Samtidig får jeg oppfølging fra jordmor i bydelen, jeg kan komme når som helst dersom jeg er redd eller stresset.

• Liker Liker x 2
  4. Elle Glad i forumet Marsboerne2017

Det høres utrolig bra ut!! Man må jo bare tro det går bra, men det er ikke lett!!! masse lykke til og kos deg!

5. Frøbert2016<3 Elsker forumet

så deilig å lese at det går bedre nå <3 gratulerer med en lillebror til englegutten <3 Sender en god klem også jeg <3

6. Mamma til 3, derav en liten engel Andre møte med forumet

Når jeg leste innlegget dit så kjenner jeg meg veldig godt igjen. Vi mistet også ganske sent i svangerskapet, hun var helt perfekt å nydelig prinsesse. Har også samme tanken som deg at det er godt å ha noen å prate med som har opplevd det samme. er også gravid på nytt men bare 10 uker. kjenner stadig mye frykt å redsel, men har fått en litt kynisk tanke gang denne gangen, tenker at går det ikke så er det ikke ment vi skal få en liten baby igjen.. men ønsker for alt i verden at vi får lov å beholde den lille i magen, at den vokser seg stor å frisk. savner å holde en liten baby i armene mine, den store gleden og kjærligheten.

Del denne siden