Dødens-blikk!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Er det flere her som har vokst opp med å få "det blikket" av moren deres? Jeg var en vanskelig unge, men for meg holdt det å få det blikket :P gikk og satte meg pent på plassen og spiste opp maten! Samme gjaldt i butikken hvis jeg ble litt vrang, hehe. Mammaen min er verdens snilleste som aldri kjefter, men det blikket hennes skremmer meg den dag idag, haha!

Min mor har det enda hun, men jeg sluttet å bry meg om det når jeg var ung. Var andre ting som heller var verre å unngå.

Men det verste blikket har min "x-svigermor" Dæven steike for ett blikk!!!!!! :O Det kunne gå gjennom marg, bein, stein og stål og likevel være dødelig... 
Heldigvis rettet hun aldri det mot meg,  he he he! Men jeg fikk se hun gav det til noen andre og jeg ble jo pisseredd selv, ha ha ha!!!

Eg fekk det kvar dag, og det var gjerne forvarsel på eit slag. Men eg var ingen vanskelig unge

Må legge til at jeg prøvde det på datteren min, men endte opp med at begge brøt ut i latterkrampe :P er visst ikke så flink til å holde maska!

Synes ikke å huske noe sånt.
Jeg husker meg selv som en liten jævelunge som jeg, i hvertfall nå, gjerne skulle skånet moren min for. Blir trist bare av å tenke på det :(

Det var vel heller når fat eller lignende brutalt ble slengt i gulvet av frustrasjon at jeg gjerne skygget litt unna.

Back
Topp