Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Froskegele
ORIGINAL: stibli
ORIGINAL: stibli
Men jeg reagerte litt på vinklingen til VG her.. Sport - Fotball - Toppspiller døde under fødsel... [&:]
Akkurat som om DET var nyheten, ikke at hun døde under fødsel i NORGE, men at en tidligere FOTBALLSPILLER døde..[:'(]
Det er jo fordi hun er kjent i idretts-Norge og mange dermed vet hvem hun er. At det står fotballspiller er jo bare for å identifisere henne. Hadde det vært en ikke-kjent person hadde det nok stått "Kvinne døde under fødsel". Er det virkelig en big deal hvordan nyheten blir lagt frem? Ja, hun har et kjent navn og det blir derfor gjort til en større nyhet enn om hun hadde vært en anonym person. Sånn er det med ALT.
En helt ufattelig tragedie! [:(]
Under SPORTSNYHETER.. U think??!
Og ja, jeg syns faktisk det er en litt big deal når et så stort media i Norge som VG bagatelliserer en slik sak.. Står ingenting om hva som skjedde og hvordan det gikk med babyen f.eks.. Noe jeg syns var LITT mer viktig enn å liste opp hvem og hva hun var i sportsverdenen!
Det står jo faktisk på hovedsiden til VG da, og er bare linket sammen til sporten fordi det er der hun er kjent. Nå er det sikkert sånn at VG ikke har tilgang til mer informasjon rundt HVA som skjedde (ikke så veldig overraskende vel, med tanke på hva man har lov til å gå ut med?), og så kan vi vel tenke oss selv at babyen overlevde siden nyheten faktisk var at mor døde under fødsel. Forferdelig tragisk uansett, og ikke noe man egentlig trenger å diskutere så mye mer.
Jeg diskuterte det ikke i det hele tatt, jeg KOMMENTERTE det - at jeg syns det var en merkelig vinkling [;)]

Men jeg reagerte litt på vinklingen til VG her.. Sport - Fotball - Toppspiller døde under fødsel... [&:]
Akkurat som om DET var nyheten, ikke at hun døde under fødsel i NORGE, men at en tidligere FOTBALLSPILLER døde..[:'(]
ORIGINAL: MissJulemor
Uff[:(][:(][:(]
ORIGINAL: Trude Ellerei
Årsaken får vi vel neppe vite før det har vært en gransking på dødsfallet.
Men slik jeg tolket det, så ble barnet født, en datter.
Det var veldig dårlig journalistikk i den reportarsjen, svært mangelfull.
Men sørgelig var dette, ufattelig tragedie - og verre enn at det var en toppidrettsutøver som døde, så døde denne fødende kvinnen midt i jula! Det spiller ingen rolle for de sørgende nå (for nå er sorgen og sjokket stort uansett)... men i årene fremover vil det alltid bli husket på i jula.
Mine tanker og medfølelse går til de etterlatte.
Hvil i fred, Lena Ingelsrudøya.
ORIGINAL: *LL*
Og ikke et ord om hvordan det går med babyen...
Trist sak, trist vinkling.
ORIGINAL: NissemortilTO
ORIGINAL: Mirakeljente
Så trist så trist[:(][:(]
mine tanker går til de etterlatte
ORIGINAL: suki
Grusomt! [:(]