død

upps

Glad i forumet
si meg er dere døde hele gjengen her eller. Er så stille atte. Er jo egentlig ikke så flik til å lage innlegg her selv, men kan jo prøve meg på en for å vekke litt folk

Jeg lever! I beste velgående...

Er ikke alltid jeg har noe å skrive om egentlig. Men jeg skal bli flinkere, LOVER!

Gjør folk på i kveld da?

Noe på TV forresten?

Jeg skal sortere babytøy (fått en hel haug av tanten min) i kveld jeg.. Se om det er noe brukendes.

Neida, er her! Måtte bare få me meg cæsar..[:)]

ORIGINAL: fairy

Jeg lever! I beste velgående...

Er ikke alltid jeg har noe å skrive om egentlig. Men jeg skal bli flinkere, LOVER!

Gjør folk på i kveld da?

Noe på TV forresten?

Jeg skal sortere babytøy (fått en hel haug av tanten min) i kveld jeg.. Se om det er noe brukendes.

Er jo frustrerte fruer ikveld![:)]

åh.. da har du jo gått glipp av en hel sesong jo! Liker den serien, så ja du har gått glipp av noe![:D]

Jeg skal spille extra ikveld da.. kryss fingrene for meg![;)] 
Flere som spiller?

Var ikke meningen å skremme dere altså, ville bare ha litt reaksjon og det fikk jeg.........
Frustrerte fruer er jo helt konge. Går ikke glipp av en episode. Har telt ned uker til den nye sesongen starta nå. Så det er høydepunketet i kveld. Definitivt.

ORIGINAL: upps

Var ikke meningen å skremme dere altså, ville bare ha litt reaksjon og det fikk jeg.........
Frustrerte fruer er jo helt konge. Går ikke glipp av en episode. Har telt ned uker til den nye sesongen starta nå. Så det er høydepunketet i kveld. Definitivt.

Hadde også nedtelling til sesongstarten![:D] Digger den serien! Så 21.40 sitter jeg klistra fremfor tv-skjermen![:)]

Uff, da.. har du mye igjen av oppgaven da Ly? Blir det dårlig med nattesøvn på deg inatt eller?

ORIGINAL: tutti_

åh.. da har du jo gått glipp av en hel sesong jo! Liker den serien, så ja du har gått glipp av noe![:D]

Jeg skal spille extra ikveld da.. kryss fingrene for meg![;)] 
Flere som spiller?

Klart det, ikke en tirsdag uten extra her i hus[:)] (blir krise om jeg har glemt å tippe extra ja)[8D]

Har lasta ned alle episodene jeg, skal jeg fortelle dere hva som skjer kansje?? HEHEHE[:D][:D][8D][8D]

ORIGINAL: LaMore^

Har lasta ned alle episodene jeg, skal jeg fortelle dere hva som skjer kansje?? HEHEHE[:D][:D][8D][8D]

NEI!!!![:D][:D]

desperate housewives begynner NÅ her, såååå ikke si noe spennende de neste 42 minuttene, OK? [8|][:D]

Back
Topp