Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppen
ORIGINAL: forvirretmorDu tenker kanskje på sadisme?
ORIGINAL: forvirretmorselvfølgelig er det ikke svindel... Det er ikke en del av helsesystemet (dessverre), og da koster det det den prisen det gjør.
Bytte tannlege?
Jeg ser ikke på tannleger i Norge som svindel akkurat, men veldig synd det ikke er en del av det vanlige helsesystemet med egenandeler osv.
Er ikke tannlege i Norge svindel?
Det er faktisk veldig sjelden jeg har råd til å gå til tannlegen. Har gått med smerter det er umulig å forestille seg fordi jeg ikke har hatt økonomisk mulighet til å gå til tannlegen. DET ER TRAGISK OG EN SKAM!
Legetimer ville jo steget betraktelig i pris dersom det ikke var egenandelssystem med i bildet. Er jo ikke svindel av den grunn
JEG ser på det som svindel jeg.De tjener grisefett på andres lidelse...
For svindel er noe helt annet... "... Kunsten å lure til seg noe som ikke er sitt eller man ikke har rett til, gjennom kriminelle måter...."
Jeg håper uansett du får noe dekket av det som må gjøres, og om du ikke får det er det mulig å forsøke å skrive det av på skatten når man legger ved dokumentasjon.
ORIGINAL: AnaBananaJEG vet jo ikke at hun har hatt umenneskelig mye sykdom og faenskap utifra denne tråden, og det er ikke for å være dust jeg krangler på begrepet [:)] Jeg håper virkelig at det ordner seg for TS, og om tannlegen har gjort en dårlig jobb og likevel vil ha betalt for å rette opp, da er det svindel! Men for å "bare" være tannlege å gjøre jobben sin, da er det sadisme.
Hissigproppen : dama har hatt umennesklig mye sykdom og faenskap i det siste. Og nå er det tannlegestyret som gjør at det topper seg. Jeg forstår iallefall hva hun mener når hun sier svindel, selv om tannlegene har rett til å ta betalt den prisen de tar..og sånn sett ikke helt riktig å si svindel, men whatever? [8D]
ORIGINAL: AnaBananaJEG vet jo ikke at hun har hatt umenneskelig mye sykdom og faenskap utifra denne tråden, og det er ikke for å være dust jeg krangler på begrepet [:)] Jeg håper virkelig at det ordner seg for TS, og om tannlegen har gjort en dårlig jobb og likevel vil ha betalt for å rette opp, da er det svindel! Men for å "bare" være tannlege å gjøre jobben sin, da er det sadisme.
Hissigproppen : dama har hatt umennesklig mye sykdom og faenskap i det siste. Og nå er det tannlegestyret som gjør at det topper seg. Jeg forstår iallefall hva hun mener når hun sier svindel, selv om tannlegene har rett til å ta betalt den prisen de tar..og sånn sett ikke helt riktig å si svindel, men whatever? [8D]
Ikke meningen å være frekk TS, så håper du ikke tok det sånn [:)]
ORIGINAL: smash
Uff ja, tannleger er DYRT!!!!
Mamma var der i fjor, skulle rotfylle en tann, og da tannlegen var nedi tanna å styra, så KNAKK ho nåla INNI tanna til mamma!!
Tannlegen fikk den ikke ut igjen, og mamma fikk beskjed om å operer den ut hos en annen tannlege som er 2 timer unna.
Mamma måtte betale alt selv. Over 3000 kr kosta det å få den ut..
det var jo TANNLEGEN som knakk nåla.. Helt sykt at mamma måtte betale da...
ORIGINAL: forvirretmor
Mamma var der i fjor, skulle rotfylle en tann, og da tannlegen var nedi tanna å styra, så KNAKK ho nåla INNI tanna til mamma!!
Tannlegen fikk den ikke ut igjen, og mamma fikk beskjed om å operer den ut hos en annen tannlege som er 2 timer unna.
Det er akkurat dette jeg tenker på! Det virker ikke som tannleger har noe som helst ansvar????
Når jeg har reparert en tann for 7000,burde den ikke holde lenger enn 6 måneder? Er det MIN feil når det er gjort dårlig arbeide? Det virker sånn!
(fått pengene forresten?[:)])
Det er akkurat dette jeg tenker på! Det virker ikke som tannleger har noe som helst ansvar????
Når jeg har reparert en tann for 7000,burde den ikke holde lenger enn 6 måneder? Er det MIN feil når det er gjort dårlig arbeide? Det virker sånn!
(fått pengene forresten?[:)])
Ja, helt sykt!! De tar ingen ansvar! Tannleger kan jo ikke gjøre feil de vettu[:@]
Ja, pengene kom i går, og bootsa er sendt[:D] Kanskje du ha de allerede i morgen[:D]
ORIGINAL: Lena27
jeg fjerna røttene på en 12 års jeksel i dag kosta 5000 faktisk. Men får dekket 3ooo av de..
ORIGINAL: AnaBanana
Tror ikke det stemmer. Må du operere, få et sting i kjeften osv. Så dekker staten en god del av kaka
Gjør de det??????? Håper virkelig det!!!
ORIGINAL: Lena27
jeg fjerna røttene på en 12 års jeksel i dag kosta 5000 faktisk. Men får dekket 3ooo av de..
Hvordan gjorde de det?