Døøør i varmen!

Bondemamma

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Her er det såååå himla varmt jeg holder på å omkomme!
28,5grader i skyggen. varmere ute enn inne, og jeg svetter og svimmler som bare det. Må lage middag nå med orker ikke. Migrene i tillegg gjør jo ikke saken bedre =(
Sliter dere andre og i varmen? Gjør det jo ikke bedre at jeg ikke kan hive av meg klær for da viser magen, og naboen er her og hjelper sambo med terrassenbygging..

Tåler varmen dårlig selv

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er greit på dagtid, men rundt leggetid og på natta kreperer nesten jeg! Puuuuh..

Sitter inne å ser tour de france lell :D

Vanligvis elsker jeg sol og varme, men dette var for mye idag.. Sitter inne med aircondition på for og få ned tempen :-)

Alt for varmt! Sitter inne med vifta på, men kjenner ikke noe særlig til den :/ 2 is e spist, og sikkert 3 liter vann drukket! Blir fortere kvalm i varmen, så klarer ikke å gjøre stor heller..

Har badet 3 ganger i dag med guttungen å gull vert er det:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Kokt! Ligger på sofaen med vifte. Måtte ta kvalmedempende i dag for i det heletatt å komme meg litt opp av sofaen med ungene. Det hjalp heldigvis. Kvalmen blir ekstra ille i varmen.

Ja det er jo helt uutholdelig, og spesielt på natten! Pleier å elske varmen, men merker jeg tåler den dårligere nå med bolle i ovnen. Merker en sydentur ikke hadde vært helt riktig nå. Blir det bedre utover i svangerskapet, eller kommer man alltid til å føle seg ekstra varm?

Ja det er jo helt uutholdelig, og spesielt på natten! Pleier å elske varmen, men merker jeg tåler den dårligere nå med bolle i ovnen. Merker en sydentur ikke hadde vært helt riktig nå. Blir det bedre utover i svangerskapet, eller kommer man alltid til å føle seg ekstra varm?
Vil være sånn til du føder. Husker ei fra sist termingrupoe skrev hun gukk ut splitter naken, klokka 2 på natta for å kjøle seg ned. He he. Er verst i slutten. Da er d så tungt i tillegg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Haha, det hadde vært moro for naboene!! Godt vi skal føde i februar og slipper å gå høygravide i varmen da :)

Det er gruuuusomt! :S gleder meg til vinter og kald luft!!

Helt for j.... dette! Har vært 31 grader i dag. Trykkende! Og hodepinen har vært på plass hele dagen :( så slapp og tiltaksløs i denne varmen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt med et lite basseng som var på tilbud på biltema, ligger der hele dagen utenom små pauser der jeg sitter meg inn med alle viftene :)

Hater denne varmen, allergi en tar helt av og må ha vifte på hele dagen og natta. Så hodet dundrer etter å ha hørt på vifta i 18 timer i strekk! Og sliter med søvnen... Så trøtt, svimmel og en syk skallebank!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg trodde jeg skulle dø i går!!! Hehe :p lå på soverommet med en bok og ipad. Hadde ikke sjans til å være i sola. Kjenner at det heldigvis ikke er så vart i trondheim i dag:) så vurdere å bli med samboer på stranda! :) så, NEI du er ikke alene :)

Back
Topp