Dæven, jeg ble irritert idag..

Men må bare spørre! Vaska du den før du prøvde den første gang? For da er det klart man kan levere denn inn på det grunnlaget at den krympet for mye.
Men vaska du den først etter at den var brukt en hel dag, og sølt grøt på må jeg ærlig innrømme at jeg synes du var litt urettferdig mot selgern[&:] Hadde jeg visst at jeg kjøpte "brukte" klær i butikken hadde jeg blitt temmelig sint, for jeg hadde antakelig kjøpt den for full pris om du skjønner?[:)] For var slik jeg forstod at saken var.

Men selvfølgelig, er det feil på varen, varen passer ikke, misfornøyd ol skal man kunne få tilgode lapp, ny vare eller pengene tilbake. Alt ettersom butikkens policy. Men da vet man det uten å trenge bruke varen en hel dag, for så å levere den inn igjen[:)]Du visste jo den var trang før du brukte den?

ORIGINAL: summerbaby

Men må bare spørre! Vaska du den før du prøvde den første gang? For da er det klart man kan levere denn inn på det grunnlaget at den krympet for mye.
Men vaska du den først etter at den var brukt en hel dag, og sølt grøt på må jeg ærlig innrømme at jeg synes du var litt urettferdig mot selgern[&:] Hadde jeg visst at jeg kjøpte "brukte" klær i butikken hadde jeg blitt temmelig sint, for jeg hadde antakelig kjøpt den for full pris om du skjønner?[:)] For var slik jeg forstod at saken var.

Men selvfølgelig, er det feil på varen, varen passer ikke, misfornøyd ol skal man kunne få tilgode lapp, ny vare eller pengene tilbake. Alt ettersom butikkens policy. Men da vet man det uten å trenge bruke varen en hel dag, for så å levere den inn igjen[:)]Du visste jo den var trang før du brukte den?

Nei.. ikke denne gangen, men det bruker jeg alltid å gjøre... Så egentlig hadde vel ikke det gjort noe fra eller til..

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Nei.. ikke denne gangen, men det bruker jeg alltid å gjøre... Så egentlig hadde vel ikke det gjort noe fra eller til..

Hva mener du forresten med å kjøpe brukte klær? Det var jo helt tydlig feil på den, iforhold til de andre som var av samme sort. Den ble ikke lagt ut for salg igjen..[8|]

Hva mener du forresten med å kjøpe brukte klær? Det var jo helt tydlig feil på den, iforhold til de andre som var av samme sort. Den ble ikke lagt ut for salg igjen..[8|]

Er visst ikke helt med jeg[&o]Trodde den ble hengt ut i hylla igjen.

Jeg skjønner deg, men skjønner ogå selgern[:)]Å for all del, hadde sikkert gjort det samme selv hvis den likevel ikke kunne selges til andre igjen.

Tenkte på dette i dag jeg, at Cubus klær må være forferdelig små i str.
Jeg kjøpte en ullgenser (samme som de bodyene, bare i genser) i str 90. Theo bruker 80 nå, så jeg tenkte at da har han noe å vokse i.
Dro genseren over hodet, og den måtte dras nedover kroppen, fordi den var så liten! Og armene måtte jeg presse gjennom! De var litt lange, så måtte brette opp da, men altfor trange!!!
Theo så på armene etter at jeg hadde tatt den på og det så ut som om han tenkte :" åh, har mamma tatt på meg en gamme body nå? skjønner a ikke at jeg vokser eller, dette var jo ikke noe digg å ha på, stramt og ekkelt"

Jeg mener det var rett at du fikk ny!! Var selv i no liknende for en tid tilbake med en lue jeg hadde kjøpt til Emil.

Syntes du fortjente å få en ny.uten at han gjorde så mye ut av det. "Kunden har alltid rett" (selv tar jeg ikke av lappen før jeg har prøvd tøyet på ungene-da er det lettere å bytte hvis det er for lite)

Er visst ikke helt med jeg[&o]Trodde den ble hengt ut i hylla igjen.

Jeg skjønner deg, men skjønner ogå selgern[:)]Å for all del, hadde sikkert gjort det samme selv hvis den likevel ikke kunne selges til andre igjen.

hehe, nei.. den ble ikke hengt utigjen..[:D] Da hadde den jo vært iorden, og jeg hadde tatt den selv. Jeg tok jo akkurat samme vare. Bare en som var normal..[;)]

Back
Topp