For en stund tilbake kjøpte jeg en ullbody på cubus. Har kjøpt samme body før, men denne kjøpte jeg i 90, selv om Nina bruker 80. Tenkte hun skulle ha å vokse i. Men så var jeg tom for bodyer en dag, så jeg tok den i 90. Og den var sååå trang i armene...[8|] Jeg hadde problemer med å få hennes små hender igjennom...[8|] Vasket den etter bruk, og dro ned på Cubus idag...
Møtte en snål mann der. Jeg sa jo som saken var, og han studerte den opp og ned... Spurte om den var brukt. Og jeg sa jo som det var, den var brukt 1 gang. (det var jo slik jeg merket den var trang) og jeg hadde vasket den etterpå. Med MILO og 30 grader.
Dæven som han hang seg opp i at den hadde blitt brukt!! Begynte å sammenligne samme body i 90, og sa at jeg hadde krympet den. Jeg SA jeg hadde vasket den på 30 grader MED milo, og da SKAL DEN IKKE KRYMPE. Uansett, så var armene trange FØR jeg vasket den.. Ja.. HAN kunne jo ikke vite om jeg FAKTISK hadde vasket den slik jeg sa...[:@] Han var så generøs at han tilbydde meg en ny body til halv pris.. For den jeg kom med, var jo tross alt ikke ødelagt...[:@] Jeg bruker ikke egentlig å gjøre meg vanskelig, og har faktisk litt vanskelig for å si ifra når det kommer til å klage på varer.. Men der sa jeg klart ifra at jeg skulle ha en NY. Fikk ny tilslutt.
Jeg hadde da rett på det?! Eller? Hva mener dere!?
Jeg ble iallefall forbanna på måten han snakket til meg. Å bli møtt med vantro på en butikk, HATER jeg..