Dætt dæse

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Noen andre som har fått svangerskapsnese?

Jeg fikk det tidlig. Små snyte meg flere ganger om dagen, noe som har resultert i sår nese og i går blødde jeg litt neseblod for andre gangen i mitt liv. Nesesprayen jeg bruker nå som jeg er forkjøla hjelper sikkert ikke på situasjonen.

Jeg fikk svangerskapsnese med en gang, og det er skikkelig ILLE! Bruker vanlig nesespray og nesespray med kortison for å i det hele tatt få puste og sove om natten. Og slik forblir det helt sikkert til den dagen han blir født, for det blir bare verre og verre.

Jaaa.. med en gang. Bruker Rhinox for barn på kvelden :)

Hæ, er det noe som heter det? Det visste jeg ikke. Men har vært konstant tett i nesen selv i kanskje to mnd nå, og prøver å slutte med nesespray

Gravide skal IKKE bruke vanlig nesespray!! :) den inneholder noen av de samme stoffene som brukes i riefremkallende middel, og kan i verste fall føre til abort.. Rhinox kan brukes :) jeg har vert tett en god stund nå, og forblir vell slik fram til fødsel denne gang også.. Etter fødsel forsvinner det som på magisk vis! :D

Gravide skal IKKE bruke vanlig nesespray!! :) den inneholder noen av de samme stoffene som brukes i riefremkallende middel, og kan i verste fall føre til abort.. Rhinox kan brukes :) jeg har vert tett en god stund nå, og forblir vell slik fram til fødsel denne gang også.. Etter fødsel forsvinner det som på magisk vis! :D
Synes det da er rart at tryggmammamedisin.no sier at otrivin er greit under graviditet hvis man følger pakningsanvisningene (antall dager med bruk)..

Synes det da er rart at tryggmammamedisin.no sier at otrivin er greit under graviditet hvis man følger pakningsanvisningene (antall dager med bruk)..

På felleskatalogen.no sto det sist jeg leste at Otrivin ikke skal brukes av gravide...

Legen min sa at nesespray kun fungerer lokalt og er dermed ikke noe problem å bruke det mens man er gravid...

Otrivin er helt greit å bruke men da kun de dagene som er anvist på pakka! Ca 10 dager. Det er ikke no farlig for fosteret hvis du bruker det, men for slimhinnene ! Jeg måtte selv bruke det for jeg fikk jo ikke sove om natta! Men dro til legen og fikk resept på en annen nesespray som ikke ødelegger slimhinnene og nå etter to dagers bruk er jeg ikke lenger tett i nesa!! Hurra!!! Anbefales!!

Otrivin er helt greit å bruke men da kun de dagene som er anvist på pakka! Ca 10 dager. Det er ikke no farlig for fosteret hvis du bruker det, men for slimhinnene ! Jeg måtte selv bruke det for jeg fikk jo ikke sove om natta! Men dro til legen og fikk resept på en annen nesespray som ikke ødelegger slimhinnene og nå etter to dagers bruk er jeg ikke lenger tett i nesa!! Hurra!!! Anbefales!!
Takk for info! Nyttig! :-)

Og så bra ut du ikke er tett lenger!

Så bra! Hva heter den du fikk med legen? :)

Åhhh det hadde vært fantastisk!

Back
Topp