Dårlige nyheter...

Lillepusen

Forumet er livet
Det var dessverre en MA. På UL kunne de ikke se liv. Det var trist å ikke se det lille hjertet banke, som jeg trodde det skulle gjøre. Både jeg og Mannen var veldig positive og trodde alt bare var bra. Men så var det altså ikke det... Lå på sykehuset og ventet på utskrapning i hele går. Men alt gikk fint, og vi føler oss bra, men altså ikke gravide. Vi har bestemt oss for å prøve igjen så snart vi kan! Og håper alt går bedre da!!!

Jeg må altså melde meg ut av denne fantastiske klubben...Takk for meg! Lykke til videre med dere alle sammen, jenter! Klem fra Lillepusen og Mannen som er glad de har hverandre!

Så innmari leit. Stå på, og behold den positive innstillingen. STOR klem til deg, vennen!

Dette var VIRKELIG triste nyheter Lillepusen.

Stor trøsteklem fra meg.

Vil gi den en stor klem og ønske dere lykke til med prøvingen...
Husk å tenke positivt!!!!

En stoor trøsteklem fra meg
Men du må beholde den positive innstillingen!! Da tar det nok ikke lang tid før spiren sitter skal du se...

uff så forferdelig leit.. vet akkuratt hvordan det er. lykke til vidre, og håper det klaffer for dere så snart dere og kroppen er klar for det;)

huff så trist! Håper dere blir fort gravide igjen! Sender deg en stor trøsteklem

Huff.. veldig trist å høre![:(] Lykke til med videre prøving! En stor trøsteklæm i fra meg også

det var trist[:(]...lykke til videre

Dette var trist lesing....

Så utrolig leit.. Håper det går bedre neste gang.
Trøsteklem.

Trist å høre, men vær med godt mot, jeg har vært i din situasjon men ble gravid igjen etter tre uker-

Oi! Dette var kjedelig... Føler med dere!!!
Håper alt ordener seg for dere neste gang!!!!
STOR KLEM!

Nå begynnte jeg å gråte! Sender dere en kjempestor trøsteklem!!   Masse lykke til med videre prøving!

huff og huff! nå ble jeg lei meg på deres vegne!

Det virker bare så forferdelig!!

Håper virkelig det klaffer fort for dere!! :) lykke til!

Hei hei! Jeg har oxo nettopp mistet.... Vi hadde prøvd i 11mnd. Legen sier d går fortere andre gangen, så d satser vi på:)  Ønsker deg og kjæresten masse lykke til og kansje vi treffes her neste gang[;)] 
Stor klem fra meg

Back
Topp