Cheide85
Andre møte med forumet
Tusen takkHuff, så utrolig skremmende det må være for deg å få en slik beskjed. Har dessverre ingen erfaring å dele, men jeg krysser alt jeg kan for at det er fine, sterke hjerteslag på neste UL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHuff, så utrolig skremmende det må være for deg å få en slik beskjed. Har dessverre ingen erfaring å dele, men jeg krysser alt jeg kan for at det er fine, sterke hjerteslag på neste UL
Jeg fikk begge deler siden hun ikke fant noe hjertelyd på den utvendige, på den innvendige såg vi noen som blinket. Regne med jeg må gjør det samme neste gang også. Takk for at du håper med megSå skremmende, håper det ikke skjer noe ila helgen og at du får se en sprell levende baby til uken Var det innvendig eller utvendig ultralyd?
Hei.
Jeg trenger så sårt noen støttende ord og gode erfaringer.
Jeg er akkurat 7 uker i dag og var på TUL i morges. Jordmor klarte ikke å finne hjertelyden hverken utvendig eller innvendig. Men det var noe som blinket på bilde som kunne tyde på et hjerte som slo veldig svakt, men jordmorden var ikke så optimistisk og sa at det kunne se ut som svangerskapet var på vei til å avsluttes. Jeg skal på nye UL på onsdag og hvis hun ikke finner hjertelyden da også så vil jeg nok få henvisning til gynekologisk avdeling for å få tabletter som vil støte ut fosteret. Eller så kan det også vær at jeg får en spontanabort ila di neste dagene
Men det hun sa var også at det er en liten sjangs for at det kunne gå bra, at det endå kunne var for tidlig å høre hjerte og at hun har erfart begge deler (men mest at det ikke går rette veien) Men jeg er skråsikker på at jeg er 7 uker i dag, jeg vet nøyaktig når siste mens og eggløsning var så er derfor veldig bekymret for at dette ikke går veien for meg.
Har noen erfart å få samme beskjed hvis det har gått bra?
Det som blinker er jo hjertet? Det var kun sånn jeg så det med førstemann i uke 7Jeg fikk begge deler siden hun ikke fant noe hjertelyd på den utvendige, på den innvendige såg vi noen som blinket. Regne med jeg må gjør det samme neste gang også. Takk for at du håper med meg
Ok, det er litt betryggende å høre. Jeg håper jo det og at alt er som normal. Men når jordmora sier at det ser ut som svangerskapet kunne vær på vei til å avsluttes fordi hun ikke fant en hjertelyd, så blir jeg utrolig redd. Jeg håper hun tar feil!Det som blinker er jo hjertet? Det var kun sånn jeg så det med førstemann i uke 7
Ja, det var litt rart og jeg skjønner godt at du blir redd av det! Da jeg var på første ul med forrige så vi som sagt bare noe blinking, tror ikke hun prøvde å høre lyden. Håper det ikke er noe å bekymre seg overOk, det er litt betryggende å høre. Jeg håper jo det og at alt er som normal. Men når jordmora sier at det ser ut som svangerskapet kunne vær på vei til å avsluttes fordi hun ikke fant en hjertelyd, så blir jeg utrolig redd. Jeg håper hun tar feil!