Dårlige leger..blææh!!

Mammelin

Forelsket i forumet
Våknet opp med blod i trusa idag.Å ringte rett til legevakten!!Fikk beskjed om og ta det med ro,og bare slappe av.Ok!!klarte fortsatt ikke å slappe av..så jeg ringte igjen.Da sa de det var rart at jeg ikke hadde blitt bedt om og komme for og sjekke.så jeg fikk time hos jordmor.da jeg kom,var det en utlendig jeg skulle inn til.Syns dette var litt rart.han tok kun en gynekologisk sjekk,og da det fortsatt var blod på hansken sa han bare at han ikke visste!!!!jeg ble gal...klarte ikke roe meg ned.Da jeg kom hjem..tok jeg tak i tlf igjen og ringte for og klage,og forklarte at jeg ikke likte den legen.Han kunne jo såvidt norsk og visste jo ingenting.Hldivis var det den ekte jordmoren jeg fikk på tråden som ble optatt i siste liten da jeg kom.Hun forklarte at den var ingenting og uroe seg for,da jeg bare hadde veldig brunt utflod pga porøse slimhinner.det fikk tilslutt roet meg ned.Men tror alikevel jeg skal kontakte fastlegen på tirsdag:P
P.S..er 7 uker på vei.
 
Har vært med på dårlig lege jeg også.. Fastlegen min!
 
Men godt det ikke er noe feil, da.
 
Lykke til videre [;)]
 
Jeg syns også det er ufattelig dårlig med hva man kan få.. jeg fikk ikke helsekortet for gravide før i uke 11, og da var det 3 gangen jeg var hos legen.. hvorfor ikke bare få det med en gang ( når jeg var litt over 4 uker )

Så fikk jeg svagerskaps boken fra 2007.. ikke den fra 2009 som er normalt å få..
Og syns egentlig hele greiene har gått ganske sakte med meg, når jeg har sett på de andre i forumet som har fått ting på plass mye før meg, og jeg kanskje t.o.m har vært lengre på vei enn dem =S men men.. får håpe alt står bra til hvertfall [:D]
 
Ja, det er mange dårlige leger der ute....

Men det er desverre ingenting en lege eller jordmor kan gjøre med blødning tidlig i svangerskapet. (så lenge du ikke har sterke magesmerter og stor blødning)

Jeg har full forståelse for at du ønsker at noen skal der og da undersøke deg og fortelle deg at alt er i orden, men det kan de desverre ikke. 

Det eneste du kan gjøre er faktisk å ta det med ro og håpe at det ikke er en abort. Det er ingenting en lege kan gjøre for å eventuellt hindre en abort.

Så anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen på tirsdag for å få tatt en tidlig ul eller blodprøver.

Lykke til!
Håper det bare er en slimhinneblødning du har. 
 
Back
Topp