Dårlige egg..

Lille Mille

Gift med forumet
eller umodne egg er vel bedre å si. Hva kommer det av?? [8|]

Ett par vi "kjenner" var inne på sykehuset til uttak, og ante jo fred og ingen fare, men da fikk de beskjed om at eggene hennes ikke var modne eller gode nok.. og det ble det da avsluttet. De har ikke begynt på noe nytt forsøk enda fordi hun sliter med smerter..

Men hva vil det si at ikke eggene var modne?? Kunne hun ikke da ha gått lenger på medisiner?? [8|]

Dere kjenner jo meg nå, jeg lurer på ALT [8D]

det er at eggposene, dvs folikklene ikke var store nok. For å være modne egg så bør eggene ligge inne i en follikel som har størrelse 18mm - 24 mm tror jeg det er som er av brukbar kvalitet. De foretrekker folikkel størrelsen på 20 mm mener jeg det er.....men alle her kan det være bra o modne egg i, dersom større enn 24 mm så blir eggene overodne og av dårlig kvalitet.....

PS! takk for sist foresten synd jeg ikke rakk å snakke noe særlig med deg, men det kan vi vel ta en annen gang[8D]

Tusen takk for sist [;)] Og takk for at jeg fikk hilse på Daniel Alexander [:D] Han er så liten og nydelig! Vi tar det igjen vet du [;)]

Men jeg skjønner ikke hvorfor hun da ikke kunne fortsette på medisinene..? [8|] For det er vel ikke så veldig uvanlig at de er for små når man er på UL.. det kan jo skje det. Og hvorfor avbryte alt sammen..? [8|]

Har ikke satt meg helt inn i historien deres, så kan jo egentlig hende de hadde blitt overmodne også da.. Jaja, ikke lett å si egentlig..

Det er mye greier med dette her syns jeg... ingen egg, for få egg, for mange egg, for små egg, for store egg [&:] Hjelpes! Kan bli gal av mindre jo [&:]

Men det er ikke alltid de greier å få opp størrelsen, jeg slet første IVF da gikk jeg på sprøyter 17 dager og så mye utover det er ikke så bra vil jeg tro...da tror jeg det blir dårlig kvalitet, og noen sliter med å få dem opp i riktig størrelse også.

Nei.. det skal jeg ikke tenke mer på [;)] Men da fikk jeg iallefall svar på det jeg lurte på [:)] Det gjør jeg alltid når jeg spør dere!! [:D]

Back
Topp