dårlig?

MaMmA_ To

Andre møte med forumet
Jess endelig:D er kjæmpe dåli, spyr å er i elendig form hele dagen..
får nesten ikke i meg mat, men tar gravid vitaminer hver morgen..
på tirsdag skal vi på ul:D gru/gleder meg egentli, men denna gangen føler jeg meg mere gravid:D
er nå 6 uker på vei:D syns tiden går fort i grunn:) har temin 20 april, etter mensen..så får vi se etter ul om jeg er lenger el kortere på vei:)

Er kommet til morrakvlamen jeg og[;)] eller...i mitt tilfelle er jeg kvalm hele dagen. Spyr heldigvis ikke men noenganger kunne det vært deilig å få rensa opp litt[:'(]
Tar og gravid-vitaminer og nå begynner jeg av en eller annen merkelig grunn å bli dårlig bare av å se dem! er helt grusomt. Klarer ikke se på pakka engang[:'(] ned skal de uansett!
Men tar det med knusende ro. er glad jeg merker symptomer[:)]

er også kvalm hele dagen:) spyr nå, med føsrte var jeg også utrulig dårlig:p
i morgest spyde jeg opp vitaminene, jeg håper jeg ikke får helt stygga på de:p for det MÅ vi liksom ha:)
har du ingen andre symtomer da?:)

har VELDIG ømme pupper og mensmurringer innimellom i tillegg til kvalmen. Har hatt symptomene hele veien[:D] Kan også nevne at jeg er ekstremt trøtt og har lite energi[&o]
ja, er enig ang. vitaminene. Jeg kommer til å tvinge dem i meg uansett. kvalm eller ikke[8D]

jeg er litt gjeven kvalm.. som kommer å går men spyr aldri.. slitsomt
tar multivitamin og folat. prøver å ta tran på kvelden.. går ikke  på morgnen lengre.
natt til fredag var jeg kvalm hele natten og morgen meget ubehagelig.

ellers litt vondt i korsryggen og puppene bare eser og er ømme.. uff heheh

hehe jeg har gått opp str i bh:p puppene får ingen røre:p det er så vont:p har også hatt symtomer siden jeg fant ut jeg var gravid,  da  var jeg bare 3 uker på vei:p
hehe ja det er viktig at vi får i oss det:) får prøve å lure dem i mat:) om man får i seg mat da:p

har merket at jeg går mer på do å at d kommer andre veien også..tar vitaminer så er ikke så veldig bekrymra, spiren tar den næringen den trenger:)

hei på deg KineS[:D] Jo takk, du er ikke den eneste hvor det kommer andre veien på. Jeg har hatt det sånn siden jeg ble gravid og mistenker at vitaminene for gravide fra nycomed er en av årsakene[:@] flyr på do ca en halv time etter at de er tatt[>:] men inn må de! hehe
har lest flere steder at det er normalt med løs og uvel mage så tror ikke du trenger å bekymre deg[:)] babyen tar den næringen den trenger uansett om mor får i seg nok mat eller ikke! betryggende å vite.[:)] eneste ulempen, er vel dehydrering om man ikke får i seg nok væske[&:]

jeg hadde mer tendens til løs mage i starten, men nå siste 3-4 dagene har det snnudd helt om [:@] får bare dytte i meg druer og fiber [;)]

Uff nå har kvalmen virkelig kommet her også. Fy fader at det går an å glemme hvor pyton det er.

Håper ukene går for nå![8|]

hei.. opplever også at det ofte kommer andre veien. flere ganger om dagen[&:] så drikker så godt jeg kan. begynner også å føle på kvalmen.. slapp å trøtt[:'(] men men..

Er kvalm heile forbanna dagen og spøy senest i formiddag[:'(]det viste seg at cornflakes og melk ikke var den beste frokosten, blir ihvertfall år og dag til jeg kommer til å spise det igjen[&:]

Jeg prøver å få i meg litt mat, men det er ikke så lett, har nok tatt av meg 2 kilo siden jeg ble gravid...huff, håper dette er snart over...jeg HATER å være kvalm/uggen....Dagens klage fra meg!![:)]

Back
Topp