dårlig...

mammamia84

Flørter med forumet
flere som har det slik at de går og er små dårlige,holder på og besvime vist man står oppreist for lenge eller man holder på med noe?har ikke mere energi til noe,skal eg gå tur eller noe,kan eg ikke gå langt før eg må sitte,får eg ikke sitte med en gang holder jeg på og svime av.har løst til og være aktiv,men det går ikke lenger..noen andre som har det slik?

Jeg har hatt d slik noen dager nå, kjempe kjiipt for jeg vil så gjærne gjøre masse. Prøver å få i meg nok å drikke. Jeg har lavt blotrykk og litt lite jern så det har vel noe med det å gjøre...
Vi får ta det litt rolig noen dager....så får vi se hva som skjer!

Prøv også å få i deg mat jevnlig.  Ta en banan eller noe slikt når du kjenner at det begynner å bli lenge siden du spiste.  Da blir i allefall blodsukkeret mer stabilt.

BKA

har vert og kjøpt meg jern no,så håpe eg at d blir bedre..får prøve og se et parr daga frammover nøtte ikke d,så e d vell nokka anna.

har ikke for lite jern,nei.men tar ikke mye når jeg tar,så trur ikke d er så farlig.fikk vite idag at jeg badde for lite blod i kroppen,så spurte jeg om d kunne erstattes med jern.nei ,sa han.så er litt usikker på va jeg skal gjøre med d da.kan jo være grunnen til at jeg ikke føler med så bra.

Back
Topp