Dårlig..

Juli2015&Mai2018

Flørter med forumet
Nå er jeg kommet til 8+6 og har egentlig vært overrasket over hvor fin formen min har vært dette svangerskapet! Men.... Idag sto jeg opp med toåringen på hytta, kjente jeg var litt uggen så prøvde å spise litt, da det hele svangerskapet frem til nå har gådd over etter litt mat! Denne gangen ble jeg derimot så dårlig at jeg kastet opp i kjøkkenvasken, rakk ikke komme meg på badet engang:yuck: ble liggende langflat på sofaen til langt ut på formiddagen.. noen som har opplevd at kvalmen kommer såpass sent?

Ja kom i uke 8 til meg og..gått over det værste nå da,men kommer noen kvalmebølger innimellom. Er 10+5:)

Meg var det 5 og 6 uke først så fri noen dager er i midten av uke 8 og kvalmen er fortsatt der og innimellom rekker ikke jeg heller å gå på badet[emoji85]

I mitt første svangerskap var jeg kvalm i en uke, og det var kun i uke åtte [emoji85] kanskje det er den "verste" uken, mener å huske at HCG er på sitt høyeste da vist jeg ikke tar helt feil?

Åh,passer særdeles dårlig da jeg starter i ny jobb på mandag:oops: heldigvis er de klar over at jeg er gravid men, hadde håpet at den fine formen holdt seg:angelic:

Yup! Jeg har vært ganske uggen i noen uker, men det har holdt seg greit med litt mat. På torsdag kastet jeg brått opp i søplekassen på kontoret... flere ganger... [emoji15] Var da 8+5.

Kom mot slutten av uke 7 for min del. Var bare litt små-uggen inntil da.

Jeg har vært kvalm siden uke 5, men det vært overkommelig. Ble brått verre i midten av uke 7. Nå rekker jeg ikke alltid toalettet jeg heller[emoji15]

Jeg ble skikkelig kvalm i uke 8! Har holdt seg på samme nivå, er i dag 11+0 og innlagt på sykehus for IV næring! Krysser fingrer og tær for at det gir seg om en ukes tid!

Jeg ble kvalm ganske tidlig (uke 5), men opplevde at kvalmen tok seg veldig opp i uke 8. I uke 9 opplevde jeg at den var helt borte i 4 dager, men etter det har den tatt seg opp til et nytt nivå.. Er i dag 11+3 og aldri vært dårligere.. [emoji30]

Back
Topp