Dårlig...

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg .. er så kvalm .. Har sure oppstøt hele tiden og brekninger..

skulle vært hos legen, men klarer rett og slett ikke å dra opp dit.. Migrene på tredje dagen også.
Har gått ned nærmere 6 kg nå, og det merkes..

Noen som har hatt gode erfaringer med afipran eller lignende?

Sist jeg var hos legen fikk jeg kun sykemelding, men kunne tenkt meg noe som hjelper litt. Er 9+4 i dag, og har vært dårlig snart 6 uker, blir bare værre

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg .. er så kvalm .. Har sure oppstøt hele tiden og brekninger..

skulle vært hos legen, men klarer rett og slett ikke å dra opp dit.. Migrene på tredje dagen også.

Sist jeg var hos legen fikk jeg kun sykemelding, men kunne tenkt meg noe som hjelper litt. Er 9+4 i dag, og har vært dårlig snart 6 uker, blir bare værre
Tror nok ikke du får noe dessverre :( kommer helt an på legen.... Prøvd link tyggis eller lignende for de sure oppstøtene?

Uff, jeg føler akkurat det samme.. Det er så frustrerende å ikke vite når det blir bedre..

link fungerer ikke. jeg går normaltsett på veldig sterke syrenøytraliserende siden jeg har problemer med reflux, muskelen fungerer ikke optimalt. Men kan ikke ta den medisinen min nå siden den er veldig sterk..

Kjøp fersk ingefær å tygg på den. Hjelper i perioder for meg.

Sliter også med kvalme. Er umenneskelig!! Så lei av å kjempe hvert minutt av dagen jeg er våken for å ikke spy. For å ligge å spy hver mårra å kveld. Dette må seriøst gi seg snart!

Uff... Kjenner meg igjen. Mine to første graviditeter var jeg kvalm og kastet opp i 7 måneder.
Jeg tåler ikke afipran, så det kunne jeg ikke ta. Og ponstafen funket ikke for meg:/ så endte med sykehusinnleggelse med begge. Håper jeg slipper det denne gangen, men tviler. Spyr 3-7 ganger daglig og allerede vært på sykehuset å fått vesketilførsel :/
Så er nok ikke mye du kan gjøre. Jeg psyker meg opp til å gå en tur hver dag for å få frisk luft i hodet :/

Hadde god erfaring med afipran i de forrige svangerskapene. Måtte ty til stikkpiller da jeg kastet opp tablettene:(

Back
Topp