Dårlig...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Dagen i dag har rett og slett vært helt forferdelig! Våkna opp tidlig og måtte bare kle på meg å ta med dyna på badet... er så utrolig dårlig! Aldri opplevd noe sånt før. Samtidig er puppene mine blitt så ømme at jeg nesten ikke klarer å ha armene inntil kroppen...

Har vært småuggen og sånn de siste to ukene, men dette tar kaka altså... Håper at det ikke skal være slik resten av tida.

Flere som kjenner seg igjen?
 
Jepp, veldig dårlig, vært sykemeldt den siste uken.. Sist varte det i 10 uker.. Bare 9 igjen nå ..
 
Jeg trodde jeg skulle slippe unna denne gangen, men det virker ikke sånn likevel... Kastet opp med en gang jeg sto opp idag, og ligger på sofaen nå og er ikke i form. Det er egentlig bare å bite tenna sammen, for det forsvinner nok ikke med det første.....
 
Jeg er ikke kvalm , men jeg føler meg så tung og sliten i kroppen :( har influensa i tillegg så det gjør ikke formen bedre akkurat .... Forrige svangerskap var jeg kvalm hele tiden så jeg håper jeg slipper unna denne gangen
 
Her og. Forferdelig morgen idag. Ufattelig kvalm, vurderer å fortelle det til sjefen min og mulig sykemelde meg halvt et par uker og jobbe korte dager. Har tatt en afipran nå, håper den hjelper
 
Våkna i natt av at jeg var kvalm og hadde skikkelig halsbrann :( Føler meg i bedre form nå, rent bortsett fra at jeg er utrolig trøtt da.
 
Uff.. Samme greia idag. Vi får håpe at akkurat kvalmen forsvinner i løpet av noen få uker! Ser helst at det skal bli borte nå, men det er vell å håpe på for mye ;)
 
Back
Topp