Dårlig..

Pivi

Elsker forumet
Var i middag i dag og spiste kjempegod mat, men da jeg kom hjem ble jeg kjempedårlig!! Gikk så langt at jeg måtte kaste opp[:'(] ..Men uansett så var det så veldig vondt og vanskelig å "bli kvitt" innholdet... Skjønner hva jeg mener?  Blir redd for at babyen blir påvirket negativt av dette, men det skal vel mer til...[8|] 
Meeen i god form nå![;)]

Skal nok, som du sier, mer til for at babyen tar skade av det..

Godt at du er bra igjen, nå[:D]

godt at du er i bedre form Pivi!! [:)]
er virkelig ikke noe artig m magetrøbbel når en går rundt med denne store magen og redusert fordøyelse..!![&:]

Ja det skal være sikkert![&:] Skal ikke eksperimentere med matretter framover hvertfall hehe[:D]

ORIGINAL: Pivi

Ja det skal være sikkert![&:] Skal ikke eksperimentere med matretter framover hvertfall hehe[:D]

[;)] hehe.. hadde en lignende erfaring for noen uker siden..-så her holder vi oss til det "gamle og trygge" !!![8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Skal nok, som du sier, mer til for at babyen tar skade av det..

Godt at du er bra igjen, nå[:D]

signerer

Jeg har hatt det sånn med spesielle matretter ,spes . grillpølser .Har jeg spist en virker det som den ligger på tvers i magen og verker og det gir seg ikke før den kommer opp igjen [:'(]
Heldigvis er de små godt beskyttede  og de tar det de trenger av næring,nesten før vi får noe [:)]

Back
Topp