Jeg har en kjempe dårlig uvane.. Jeg drikker mens jeg dusjer (fra dusjen). Har lest flere plasser at det kan være bakterier i det varme vannet. Mens noen sier at hvis varmtvannstanken holder 70 grader får man ikke i seg noen bakterier.
Uansett hva som er sant synes jeg det er en ufattelig dårlig uvane, men som alle uvaner er den vanskelig og avvenne
Jeg er alltid tørst, spesielt når jeg er gravid. Drikker store mengder med vann .. På slutten ved siste graviditet drakk jeg 2,5L kun om natten. På dagtid ca 6L. Da snakker vi kun vann
Tok det opp med fastlegen min, men han reagerte ikke noe spesielt på det, men gjett om jeg hadde vann i kroppen ! Det kjentes konstant ut som jeg tørstet, kjenner på at jeg får det samme nå.
Noen andre?
Uansett hva som er sant synes jeg det er en ufattelig dårlig uvane, men som alle uvaner er den vanskelig og avvenne
Jeg er alltid tørst, spesielt når jeg er gravid. Drikker store mengder med vann .. På slutten ved siste graviditet drakk jeg 2,5L kun om natten. På dagtid ca 6L. Da snakker vi kun vann
Noen andre?