Dårlig UL...

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Var på UL i dag, han mannen som tok det synes jeg sjekket veldig dårlig! På UL på tirsdag såg hun 2 store oc 3-4 små. I dag så han 1 stor sa han og noen små.. Han målte bare 1 og gløtta bare fort over de andre. Synes det var dårlig.

Så skal fortsette med medisiner i helga også, så ny UL på mandag. Har blitt sykmeldt neste uke, det skal bli godt.

Håper det ikke er han manne i dag som er der på mandag :P

Så kjedelig! !
Krysser fingrene for mandag!

For en idiot. Men hvis det er han så får du spørre. Har hørt at noen egg kan "gjemme" seg bak hverandre. Lykke til videre:)

Hvis det er samme mannen, skal jeg få han til å se litt nærmere og måle flere ja :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kjipt når dei er sånn! Håpar du får ein annan på mandag då! Tvi-tvi! :)

Kjenner jeg sitter å gruver meg... Klump i magen... :(

Dumme mannen!!

Kjenner jeg sitter å gruver meg... Klump i magen... :(

Det kommer til å gå sååå bra:) Ikle grue seg før du vet. Tenk, da har du sittet med denne ekle følelsen uten at du trenger det:)

Skal på sjekk i morgen jeg også faktisk:) Blir spennende!:) Husk at egg kan gjemme seg. Tenk ovale tanker!:D :D

Ja, dumme tanker :( Ligget en del våken i natt, tenkt dumme tanker. Hva hvis det er bare ett stort egg...? Har hatt full dose, og enda er det lite uttelling :P Normale folk hadde sikkert blitt overstimulert med de medisinene jeg har tatt.. Gleder meg bare til jeg er ferdig i morgen :(

UL i dag gikk myyyyye bedre ;) Var ei snill dame som tok seg god tid :) Fant 5 fine eggposer, det er litt annet enn 1 på fredag... Så blir uttak på onsdag og innsett på fredag :) Men det blir innsett av 1 egg fordi de fant så mange, å det er helt greit ;)

Så bra!!!! Lykke til på onsdag :) Blir spennende dager fremover :)

Back
Topp