Dårlig tid??

Hot-mama

Andre møte med forumet
Hei jenter![:D]

Idag morges våkna jeg plutselig opp med følelsen av skikkelig dårlig tid [&:] Har liksom hele tia tenkt at "d er leenge igjen enda", og "jeg har god tid til forberedelser" Men d slo meg altså idag, at d har jeg egentlig ikke lenger! Januar nærmer seg jo med stormskritt, og jeg har strengt tatt ikke fått lagra mer enn 2 bodyer i skuffen [8|] Har verken fått malt barnerommet eller fått fixa badet ferdig.. Hvordan går d med dere andre og forberedelser?? Er dere like treige som meg eller...? [;)]

Barnerom? det har vi ikke.. Har fått endel gamle klær av bestemor, og har vel ikke handlet noe mer klær enn deg.

-hvis du leser på "min side" på babyverden for den uka du er i nå (27, ikkesant?) så står det noe om akkurat det med tidsnød og sånn.. Er normalt å ville "bygge rede" når en er kommet såpass langt.

Joda, jeg merker at jeg bekymrer meg litt for hvordan vi skal få alt klart..
Men prøver å roe meg ned, for at mor bekymrer seg er jo ikke bra for babyen.[;)]

Det skal nok gå så fint så![:)]

Her har mamma-panikken slått inn for fullt!!! Stresser med alt som ikke er gjort, spesielt fordi jeg ikke kan gjøre noe selv. Har endel klær, men vi må få tørketrommel på plass, BETALE og hente alt babyutstyret, vaske klærne, og flytte oss inn på det store soverommet, som til nå har vært gjesterom. Klesskapene der inne er fulle av malingspann, tapetrester og diverse etter oppussinga i mai.... Dårlig tid??? JEPP!!

Har akkurat begynt å innse at jeg kanskje burde begynne å forberede meg. Det er jo det med at juleforberedelser og jula kommer sånn rett før, og da blir det straks mindre tid. Har satt meg som mål at alt babyutstyr skal være klart i løpet av november. Men nå skal det jo sies at jeg har alt i hus siden jeg har en gutt og en jente fra før. Det jeg manglet av utstyr har jeg fått ordnet nå. Så det er mest rydding av skap og kommodeplass, og vasking av klær jeg har å gjøre da... Men man vet jo ikke hvordan formen er på slutten heller, så det er nok ikke lurt å utsette!

Tror jammen jeg har kontrollen på alt, jeg! Jaja, ikke kjøpt bleier enda, da.... [8D] men vogna er der, stellebordet fra Ikea, liggestol, og korg med hjul på som jeg har ligget i selv da jeg var bebis er i hus. Med ny skumgummimadrass som jeg har KLIPPET til!!! [:'(] va'kke lett, nei!
Klær tror jeg faktisk jeg har nok av,men det blir vel litt til jul, tenker jeg. Og julegavene skal jeg være ferdig med før desember....
Men har dere pakket bag'en?????! [:D] ikke jeg.....

Pakket bagen? nei, ikke jeg heller.. tenker å vente ihvertfall til uke 30 [;)]
Det er jo i morra for deg, da [8D]

Ellers har jeg vogn og litt klær, ja. og masse gulpekluter (tøybleier) som jeg arva etter tanta mi.
Har endel omslagsskjorter (sånn til babyen, altså) fra oldefaren til den lille, det er litt spesiellt, da, synes jeg[;)]
ikke verdens fineste kanjse, helt vanlig hvite, men ganske koselig likevel synes jeg, da [:)]

har vogn som står hos foreldra mine.. og driver å leiter etter et bilsete.
-babyseng ønsker vi oss til jul- og får vi ikke den, så kan det hende at jeg bruker deler av engangsstønaden på den senga vi ønsker oss.. -fin en som vi fant på Skeidar..

Stellebord? tja, det har vi ikke plass til, blir vel å bytte bleier på et håndkle på gulvet eller no sånn, og bade i en stamp i dusjen, foreløbi iallefall, så sant vi ikke har flytta ut herfra før babyen kommer, da[;)]

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har alt klart ennå[;)]

Åja stamp.... [:)] kanskje bebisen skal få bade litt, ja..... Det mangler vi! [:D] men det blir nok i dusjen, ja! Har kjøpt en kommode med 3 store skuffer på Ikea til rundt 600,-, denne skal brukes til stellebord på soverommet vårt. Og så har vi et "simpelt" stellebord til 200 fra Ikea som skal presses inn på badet mellom veggen og dusjen....

Bilstol har søsteren min kjøpt til oss....

Ja tror jammen jeg må TENKE på å pakke bag'en snart! Kan jo aldri vite! [:D] og med den "herjinga" Vetle holder på med der inne, så har han det nok travelt med å komme ut også..... [8D]

Hei på dere.

Ja, jeg fant ut at jeg hadde dårlig tid her om dagen jeg også. Men det var med julegavene. Har jo nesten alt utstyr fra nr 1 (hvis det ikke viser seg og bli en jente da), men skal vente med bleier o.l Kjøpte til nr en, men da han kom og var nesten 5 kg var de for små.
Pakke baggen gjør jeg vel når det nærmer seg termin. Forrige gang pakket jeg alle små klær, men måtte jammel bytte dem fra 50 til 56 da han var 53 lang.

Så damer..... Vær forberedt på å pakke litt forskjellig og bleier kan jo sambo kjøpe når ungen er kommet. Skal jo være litt på sykehuset.

Lykke til
Klem

Jordmora mi fortalte idag at hun pakket bag'en mens hun gikk med rier.... [:D]

oioioi.. Visst dere har dårlig tid, hva har jeg da? [8D] Jeg har ikke gjort noen ting jeg.. Eller, jeg er snart ferdig å brodere babyteppet mitt, men thats it! [:D] Orker ikke å stresse heller, det er jo en evighet til[:(]

Tid!?[8|] Hmmm...
Ikke tenkt mye på det,men er vel kanksje på tide å rote frem bebis tøyet i små str og få det vaska!
Ellers har vi ikke kjøpt inn noe...
Trenger en ny vogn,men det kjøper vi når engangsstønaden er ankommet kontoen- også blir det nok et nytt bilstete som er vårt!
Men er jo egentlig ikke veldig hast enda,tror jeg, så baggen får vente med å bli pakka til ca 32uker... Håper ikke jeg har behov for den før den tid!

Bagen tror jeg jeg venter litt med.. Må nok anskaffe meg badekåpe og tøfler og til den tid hehe [;)] Ellers dro jeg ut idag og kjøpte to antrekk i rosa. Klarte ikke la være, så det blir jo litt trasig hvis det skulle komme en gutt da men..hihi[:D] Åsså var jeg og kjøpte kleskommode til gullet, apotekerdisk.. Hjelpes meg d var mange skuffer og skru sammen [:-] Men da var jeg hvertfall litt på vei..[;)]

heisann.
Jeg har fått gjort unna de materielle tingene jeg ...Stellebord, seng, vogn etc. Ikke no klær enda...Vil vente til jeg vet hvem som er inne i magen min;) Men begynner å stresse litt uansett....Fikk brev om svangerskapskurs i går....fødsel, amming osv. Da kjente jeg at "ops, det er ikke så lenge igjen...." Ei venninne av meg fikk baby nå i helga, 5 uker før termin...så det er vel greit å begynne å forberede seg i desember...hvis så fremt i så fall.......Trenger bil å vi.....og DET stresser meg, men ikke kjæresten.....Han mener vi har gooooooooooooood tid!!

Hehehe..... tror alle samboere tenker at vi har god tid. Derfor sa jeg til sambo her om dagen at nå er det bare 10 uker igjen. Han fikk et rart utrykk i ansiktet og sa : 10 uker?? Så kort tid... denne kan ikke være min for jeg trodde vi hadde bedere tid jeg....
Han var litt søt da. Var liksom som om det slo han mitt i ansiktet. Nå gikk jeg 10 dager over forrige gang, men det må ikke skje denne gangen forde.
Klem

Back
Topp