Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Jeg har vært kvalm i nesten 2 uker men de siste par dagene har kvalmen gitt seg. Er 5+4 idag.. er det ett dårlig tegn??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok takk.. har fått sånn doppler i posten idag så om noen uker kan jeg begynne å høre hjertelyden selv hjemme fra sofaen
![]()
Ikke for å lage noe kvalme eller noe nå, men det er ikke anbefalt å bruke den ofte. Det stresser baby. Bare en heads up [emoji8]Ok takk.. har fått sånn doppler i posten idag så om noen uker kan jeg begynne å høre hjertelyden selv hjemme fra sofaen
![]()
Hvorfor stresser den baby?Ikke for å lage noe kvalme eller noe nå, men det er ikke anbefalt å bruke den ofte. Det stresser baby. Bare en heads up [emoji8]
Den bruker jo lydbølger for å måle, og de aller fleste leger og gynekologer anbefaler å la være å bruke. Og ja. Den stresser mamma også, for det We sykt vanskelig å finne babyen i starten!Hvorfor stresser den baby?
Trodde heller at det stressa mammaen jeg![]()
Hvorfor stresser den baby?
Trodde heller at det stressa mammaen jeg![]()
Jeg svarte tidligere, men den sender ut lydbølger som er forstyrrende for baby. Det er ikke farlig, men det er et unødvendig stress moment. Alt med måteDet trodde jeg og? [emoji848]