dårlig tegn?

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei, at helt fra æ bynt med sprøytan så har brystan vært ganske tung, etter æ starta opp med Lutinus så ble dæm litt tyngre, de siste dagan mellom ruge dag 5-9 så har dæm blitt stør, veldig ømm og tung, vondt bare æ røre mæ, men no når æ stod opp midt på natta, rge dag 10 så bynne dæm å føles normal igjen,som regel de siste dagan har æ måtta sotte å holdt de litt etter æ har logge til sittended stilling for det gjor så vondt. E det ett dårlig tegn at ømheta forsvinn ?

Jeg fikk veldig ømme pupper rett etter at eggløsningssprøyta bar satt:) de har vært ekstremt ømme og vonde , nå begynner de å bli normale igjen og i dag fikk jeg negativ test (rd 4) som betyr at EL sprøyta er ute av kroppen:) regner med at siden den gjør at kroppen får hcg i seg så blir det som om man er gravid, med de samme symptomene:) kan det være dette som er tilfelle hos deg også?:)

mn hvis d e pg av EL sprøyta, så skulla dæm ha bynt å bli normal igjen rundt ruge dag 4-5, mn dæm ble verre rundt 5-9, først no på dag 10 at dæm bynne å bli normal gjen, Kan El sprøyta sitt igjen så leng? d e jo bare 4 daga igjen te test dag...

Jeg fikk også ømme pupper av medisinene , og i rugeperioden ble de mindre og mindre øm. Tenkte jo hele tiden på det som ett negativt tegn, men jeg sitter nå her med stor mage, og straks 3 uker til termin :D

Jeg fikk også ømme pupper av medisinene , og i rugeperioden ble de mindre og mindre øm. Tenkte jo hele tiden på det som ett negativt tegn, men jeg sitter nå her med stor mage, og straks 3 uker til termin :D

Å gratulere!! fikk ett lite håp no :)

Eg og fekk ømme puppar av lutinus, og det avtok litt før det kom tilbake for fullt pga. graviditet :)

Back
Topp