Dårlig taper

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Jeg har aldri vært en dårli taper, med det er samboeren og hele familien hans. Nå begynner jeg å lure på om jeg har blitt smittet :(

Har tapt i det samme spillet fire ganger i dag, og nå sitter jeg her og bare er dritsur! Jeg er potte hakke sur, spesielt på samboeren...

Flere som må leve med dette slitsomme viruset på en eller annen måte? :p

Føler med deg! Jeg er en ekstremt dårlig taper. Uansett spill eller lek så får jeg et ekstremt konkurranseinnstinkt. Taper jeg eller gjør det dårlig i noe blir jeg som du sier, pottesur. Ofte går det ut over samboer. Spill som Alias har vi måtte lagt bort.. Kaller det bare skilsmissespillet!

Det er skikkelig surt altså, og jeg som alltid har ledd av de andre når de blir sure... Så sitter jeg her og forbanner det dyre spillet som jeg ikke vil spille lengre :mad:

Konkurranseinstinktet mitt er sterkt, og tapet jeg pga juks blir det ikke kjekt, men å tape spill gjør meg ikke noe, heldogvis. Det driver jeg og lærer ungene også ;-)

Er det noe eg er veldig dårlig i (dart, biljard, osv) er det heilt ok å tape. Da blir eg derimot ein ekstremt dårlig vinner. :p
Er det "tilfeldig" spill, som yatzy, ludo osv, tåler eg fint å tape.
Er det TP, Geni og lignende surmuler eg ein del når eg taper.
Er det kortspill, og folk seier dei kan reglene, men spiller heilt feil, blir eg forbanna og forlater bordet... :)

Jeg har aldri vært en dårli taper, med det er samboeren og hele familien hans. Nå begynner jeg å lure på om jeg har blitt smittet :(

Har tapt i det samme spillet fire ganger i dag, og nå sitter jeg her og bare er dritsur! Jeg er potte hakke sur, spesielt på samboeren...

Flere som må leve med dette slitsomme viruset på en eller annen måte? :p
Ja, jeg også dessverre. Det har heldigvis blitt bedre med alderen :)

Jeg liker ikke å tape, liker heller ikke å vinne:p Blir ikke sur om jeg taper, da.. Tar det med et smil.

Back
Topp