Dårlig stigning?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg er 16 dpo i dag og har brukt make sure sine strimler. Syns de er så svake. Jeg fikk sterkere strek på wondfu(?) sin dagen før jeg prøvde disse.
Fra onsdagskveld til i dag. Bør jeg være bekymret? Noen som har erfaring med disse strimlene?
1f7981e324651f8ec7958f2ebaeb414c.jpg
 
Jeg er 16 dpo i dag og har brukt make sure sine strimler. Syns de er så svake. Jeg fikk sterkere strek på wondfu(?) sin dagen før jeg prøvde disse.
Fra onsdagskveld til i dag. Bør jeg være bekymret? Noen som har erfaring med disse strimlene?
1f7981e324651f8ec7958f2ebaeb414c.jpg

IKKE BRUK TESTER TIL Å MÅLE, det skaper bare mer frustrasjon og beskymring enn glede. Om du er usikker ta en tur til lege og få målt hCG ❤
 
Positiv test er positiv. Du trenger ikke teste mer nå, med mindre du har blødninger/mistenker det er noe galt, og da tar du det til lege, ikke med sånne tester.
 
Jeg har ikke erfaring med dette merket. Men jeg har testet med både billigstrimmel (babyplan) og cb+. Billigstrimmelen ble tidlig positiv. Men jeg så stigningen fra en dag til den neste bedre med cb+ enn enn med billigstrimmelen.

Hvis du er bekymret, så ville jeg målt HCG hos legen. Det kommer jeg selv til å gjøre, fordi jeg er altfor bekymret, og tester flere ganger om dagen.
 
Last edited:
IKKE BRUK TESTER TIL Å MÅLE, det skaper bare mer frustrasjon og beskymring enn glede. Om du er usikker ta en tur til lege og få målt hCG [emoji173]

Oki, følte liksom aldri jeg fikk sterk strek og det har bekymret meg :p hadde så klar stigning sist jeg var gravid. Men kan heller spørre legen om en ukes tid med mindre jeg begynner å blø [emoji173] takk for svar.
 
Positiv test er positiv. Du trenger ikke teste mer nå, med mindre du har blødninger/mistenker det er noe galt, og da tar du det til lege, ikke med sånne tester.

Oki. Får bare stole på at det går bra [emoji173] takk for svar.
 
Dette er Wondfo-strimler? Jeg brukte de samme, se på bildene mine som ligger i testetråden under Bilder. Det var ikke noen synlig stigning på mine strimler heller (unntatt den siste jeg tok 17 dpo), stavtestene fra Wondfo var mye tydeligere.
Kan også anbefale denne smått legendariske avhandlingen til Lykkeliten: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

Har lett etter den teksten din. Å vil bare tiføye. Jeg brukte en cbu å fikk 2-3 om morran å blodprøven som ble tatt 2timer etter va over 4000 i hcg. Så for min del e det vel at æ ikke skille ut like my hcg i urinen som på blodprøve.
Strimmlan mine ble ikke kjempesterk i starten heller. Blodprøve e det som e det tryggeste
 
Verpesyk. Nå må jeg opp med pekefingeren[emoji6][emoji6][emoji13]

Du er gravid kjære deg. Nyt tiden og slapp av. Ikke bruk strimmeltester til å måle HCG.

Klemme på[emoji8]
 
Dette er Wondfo-strimler? Jeg brukte de samme, se på bildene mine som ligger i testetråden under Bilder. Det var ikke noen synlig stigning på mine strimler heller (unntatt den siste jeg tok 17 dpo), stavtestene fra Wondfo var mye tydeligere.
Kan også anbefale denne smått legendariske avhandlingen til Lykkeliten: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

Nei fikk sterkere på wondfo sin dagen før jeg fikk testet med disse fra make sure (komplett apotek). Tenker at disse må være mindre sensitive da.
 
Verpesyk. Nå må jeg opp med pekefingeren[emoji6][emoji6][emoji13]

Du er gravid kjære deg. Nyt tiden og slapp av. Ikke bruk strimmeltester til å måle HCG.

Klemme på[emoji8]

Jaaa jeg vet [emoji85] men fikk bare sånn dårlig følelse av svake streker. Sist var de så sterke. Orker ikke tanken på at noe skal gå galt. Så må bare bestemme meg for at det skal gå helt fint [emoji28][emoji173][emoji173]
 
Jeg er 16 dpo i dag og har brukt make sure sine strimler. Syns de er så svake. Jeg fikk sterkere strek på wondfu(?) sin dagen før jeg prøvde disse.
Fra onsdagskveld til i dag. Bør jeg være bekymret? Noen som har erfaring med disse strimlene?
1f7981e324651f8ec7958f2ebaeb414c.jpg
Drar opp denne:angelic: noen som vet hvordan det gikk?:joyful:
 
Drar opp denne:angelic: noen som vet hvordan det gikk?:joyful:

Tror ikke denne gikk bra; ser dette er november17-termin gruppa, men hun fikk et barn med termin i januar-18, ift banneret.

(Du får nok ikke svar fra ts, hun har ikke vært aktiv på et par år :) )
 
Back
Topp