Vært pyton kvalm iden jeg stod opp, men bitte litt frokost og rusletur til bhg med vesla har hjulpet på litt. Skulle bare innom meny og kjøpe middag, og der så jeg at de hadde 5 ferske rundstk for 30kr. Da jeg kom i kassen slo hun inn 60kr for de 5 rundtstk. Når jeg bemerker at det er feil setter hun seg helt på bakbeina og sier at det ikke er riktig
jeg betaler, men bestemmer meg for å gå inn å sjekk prisen igjen, og når jeg sjekker jvitteringen hadde hun plutselig slått inn 5 for 30 i tillegg. 90kr for 5 rundtstk er vel litt råflott.
Kjente jeg bare kokte, og når jeg igjen bemerker feil i kassen, er hun så steil. Så jeg ber henne ringe på noen , for plutselig skjønte hun ingenting
når hun endelig får hjelp viser det seg at jeg hadde rett hele veien...
Og etterpå unnskylder hun seg med at hun er ny, og ikke har alle rutiner inne
Faen assa, hadde vel gått an å spurt tidligere om hjelp isteden for å være så vrang.
Jeg er vanligvis veldig tålmodig men i dag fresa jeg
Kjente jeg bare kokte, og når jeg igjen bemerker feil i kassen, er hun så steil. Så jeg ber henne ringe på noen , for plutselig skjønte hun ingenting
Og etterpå unnskylder hun seg med at hun er ny, og ikke har alle rutiner inne
Faen assa, hadde vel gått an å spurt tidligere om hjelp isteden for å være så vrang.
Jeg er vanligvis veldig tålmodig men i dag fresa jeg