Dårlig start:(

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Vært pyton kvalm iden jeg stod opp, men bitte litt frokost og rusletur til bhg med vesla har hjulpet på litt. Skulle bare innom meny og kjøpe middag, og der så jeg at de hadde 5 ferske rundstk for 30kr. Da jeg kom i kassen slo hun inn 60kr for de 5 rundtstk. Når jeg bemerker at det er feil setter hun seg helt på bakbeina og sier at det ikke er riktig:( jeg betaler, men bestemmer meg for å gå inn å sjekk prisen igjen, og når jeg sjekker jvitteringen hadde hun plutselig slått inn 5 for 30 i tillegg. 90kr for 5 rundtstk er vel litt råflott.
Kjente jeg bare kokte, og når jeg igjen bemerker feil i kassen, er hun så steil. Så jeg ber henne ringe på noen , for plutselig skjønte hun ingenting:( når hun endelig får hjelp viser det seg at jeg hadde rett hele veien...
Og etterpå unnskylder hun seg med at hun er ny, og ikke har alle rutiner inne:(
Faen assa, hadde vel gått an å spurt tidligere om hjelp isteden for å være så vrang.
Jeg er vanligvis veldig tålmodig men i dag fresa jeg:(

Man oppfører seg ikke sånn. Hva er det med alle som jobber i forskjellige butikker og ikke kan kundebehandling? Jeg har jobbet mange år i butikk selv og jeg blir så paff over oppførselen til folk. Makan !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I tillegg mens jeg stod der, stod det en bak meg, som stinka hvitløk og svette. Hjalp liksom ikke på kvalmen:(

I tillegg mens jeg stod der, stod det en bak meg, som stinka hvitløk og svette. Hjalp liksom ikke på kvalmen:(

Æsj!! Uff! Kjip start på dagen!

Noen er bare ikke service innstilt og burde ikke jobbet med kunder! Det er noe av det værste jeg vet! Nå er det hvertfall over så nå kan du kose deg med rundstykkene dine og slenge bena på bordet:D

Æsj!! Uff! Kjip start på dagen!

Noen er bare ikke service innstilt og burde ikke jobbet med kunder! Det er noe av det værste jeg vet! Nå er det hvertfall over så nå kan du kose deg med rundstykkene dine og slenge bena på bordet:D
Definitivt:). Litt godt å frese fra seg og:)

Jeg opplever stadig at det er feil pris iforhold til det strekoden slår inn. Flrre ganger når jeg har påpekt det har de prøvd å nekte å gi meg pengene tilbake. Men jeg har jobbet i bytikk i nedten 10 år hver sommer, så dette kan jeg. Må trekke kortet "men alle vi som har jobbet i butikkv vet dette".

Syns det er trist at de skal være vrange. De skal takke for at noen opplyser dem om feilen, og beklage! Så skal kunden selvsagt bare få pengene. Klarer men ikke retur må man bare åpne kassen, gi ut beløpet og ordne returen når noen kan hjelpe. Kunden skal ikke stå i evigheter å vente!

Jeg opplever stadig at det er feil pris iforhold til det strekoden slår inn. Flrre ganger når jeg har påpekt det har de prøvd å nekte å gi meg pengene tilbake. Men jeg har jobbet i bytikk i nedten 10 år hver sommer, så dette kan jeg. Må trekke kortet "men alle vi som har jobbet i butikkv vet dette".

Syns det er trist at de skal være vrange. De skal takke for at noen opplyser dem om feilen, og beklage! Så skal kunden selvsagt bare få pengene. Klarer men ikke retur må man bare åpne kassen, gi ut beløpet og ordne returen når noen kan hjelpe. Kunden skal ikke stå i evigheter å vente!

Bare kjipt når man har CashGuard og ikke får ut noen penger uten sjefen ;)

Bare kjipt når man har CashGuard og ikke får ut noen penger uten sjefen ;)
Ser den, men hun det som plagede mest var at hun var så sur og steil mot meg når jeg påpeker feil, og isteden for å sjekke bare fortsetter hun

Ser den, men hun det som plagede mest var at hun var så sur og steil mot meg når jeg påpeker feil, og isteden for å sjekke bare fortsetter hun

Ja, selvfølgelig. Servicen sugde i det tilfellet der! Hadde det vært min ansatt, og du hadde sendt en saklig klage på dette, så hadde vedkommende fått skriftlig advarsel.

Jeg bare flisespikkende påpekte at noen sliter med CG og at det da ikke bare er å kjøre quickfix, dessverre :)

Back
Topp