Dårlig sexlyst..

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Flere som sliter med dette? Har overhodet ikke lyst på sex etter jeg ble gravid, får dårlig samvittighet for samboeren min.. Er det noe knep kanskje for å øke sexlysten?

Samme her, har også utrolig dårlig samvittighet. Vi er flinke til å ha mye nærkontakt og slik, men vet han gjerne vill mer, jeg bare orker ikke og spesielt nå i det siste hvor jeg har hatt litt extra kynner... Men vi prater om det og vi har prøvd oss frem og hatt sex ett par ganger for å få litt extra nærkontakt, og han vet at jeg ikke er inn the moood, men ikke noe imot at han kan kose litt, men de siste ukene har det absolutt ikke gått, men han forstår da...

Så lenge en er åpne om det, og kanskje gir litt ekstra kontakt, så mulig det hjelper. Jeg har det i bakhodet at en må ta vare på forholdet, men også få forståelse fra den andre parten, for de kan ikke akkurat forstå hvordan det er å ha noe som vokser inni seg og slite med kynner og masse utfolde og lukter +++

hjelper ikke stresse med det ihvertfall, slappe av, gjøre noe koselig ilag, har man andre barn, kanskje få ordnet barnevakt en kveld og ha en date :)
Forhåpentligvis forstår partnerene at man i denne perioden er ekstra hormonell, og at det kan virke inn på lysten!

Her er det helt motsatt da, og slik var det forrige svangerskap også :p

Flere som sliter med dette? Har overhodet ikke lyst på sex etter jeg ble gravid, får dårlig samvittighet for samboeren min.. Er det noe knep kanskje for å øke sexlysten?

Jeg sliter og villt !!!! Ønsker minst mulig nærhet :/ håper det går over snart :)

Høres kjent ut, får håpe det går over (men nå har det uansett ikke vært fryktelig fristende de siste ukene uansett siden vi hae hatt omgangssyken på rundgang her)

Sex?? Hva er det? Sikker på at jeg nesten er jomfru snart.. jeg er konstant trøtt, så finnes ikke lysten i det hele tatt...

Min sexlyst er egentlig som den pleier å være, men når jeg kommer får jeg syke kramper i livmoren... (som ekstreme menssmerter) Det kan jo ikke være helt bra, og ikke er det gøy heller, så jeg tar det litt rolig for tiden.

Flere som har opplevd dette? Noen som har noen tips?

Godt å høre på en måte :)

Jeg passer på å gi han en ekstra klem og nuss selv om jeg ikke har lyst. Pluss at jeg kryper inntil ham hver kveld slik at han kan varme meg. Det setter han veldig stor pris på.

Jeg har småspottet i snart to uker nå så jeg vil ikke ha sex før det er helt borte. Er så og si sluttet nå men ikke helt. Skal til fastlegen til mandag så da skal jeg høre hva hun sier om det. Er nok ekstra beskyttende siden jeg har mistet to av to ganger tidligere.

Back
Topp