Dårlig samvittighet

Love4two

Forumet er livet
Har vært ute på byfesten her i Lillestrøm i kveld. Sittet ute, på et utested, med mange folk rundt oss. Tenk på all den røyken jeg nå har fått i meg da [&:] Kjenner det oser av meg og klærne mine [:'(] Huff! Ble så obs på dette da jeg gikk der i fra og kjente hvordan frisk luft skal lukte [&:] Håper ikke lille jenta har tatt for stor skade av dette [8|][&:]

Hmm... [8|] Du har jo rett der...
Hadde ikke trudd jeg skulle reagere sånn, men når det gjelder sin egen baby så er det utrolig hva en kan bli urolig for, det er i alle fall tydelig [8|]
Takk for at du fikk meg ned på bakken igjen

tror ikke du skal være så bekymret for det jeg...Du satt jo ute og.. Tror vi alle blir "omringa" av røyk fra tid til annen uten at våre små i magen tar alt for stor skade av det.. du sitter jo ikke i røyk konstant...

SÅ ikke tenk på det sier jeg hvertfall[:)]

du trenger ikke bekymre deg...herregud ibland stresser vi fooooooooooor myyyyyyyyeeeeee...
når jeg var foster var det krig i mitt land...tenk på alt røyk og dust mamman min fikk i lungene...jeg er helt ok og frisk...slapp av!!!

Jeg bruker også og tenke på det...
Di aller fleste vennene mine røyker, Jeg sluttet selv på grunn av svangerskapet....
Men når vi er på cafe og sånn, Røyker joh vennene mine, Og får nok en del røyk fra Di...

Ja jeg var en smule hysterisk, føler meg litt dum nå altså [&:] Bare så rart hvordan er kan tenke og reagere anderledes nå [&:]

Har svelget unna den dårlige samvittigheten og innsett fakta [&o]

Kjenner meg igjen... jeg satt ute midt i en røyksky forrige helg. Det er dessverre blitt slik at man ikke kan sitte ute lenger hvis man vil unngå røyk. Men et sted må jo røykerne få lov til å være. Skulle bare ønske de kunne la være å stå i klumper rett utenfor inngangsdøren til alle utesteder, sentre osv.

Forresten så er det påvist ved forskning at barnet vrir seg i smerte ved hvert åndedrag moren tar... så det du sier stemmer nok ikke. Men om babyene tar skade av litt passiv røyking er jo en annen diskusjon. Det forskerne vet er at nikotinen kjennes fire ganger sterkere for et barn, og sitter dobbelt så lenge i blodet, som hos moren.

ORIGINAL: meeya

tviler veldig sterk på at hun har tatt skade av det, tviler på at hun merker noe av det i det hele tatt faktisk, det er noen som røyker fast hele svangerskapet og kommer ut med unger som er friske og fine hele livet igjenom...så jeg tror ikke du skal ha noen dårlig samvitighet i det hele tatt...hun har helt garantert ikke tatt noen som helst skade av det!!

Back
Topp